Şimdi sensizlikle beraber yürüyorum bu yollarda . Seni seninle bırakıp gidiyorum. Aslında bir o kadar da gidemiyorum. Uzaklara gittikçe daha da yakinlasiyorum. Ama yakınlaştikca sen gidiyorsun . Sahi neden sevmedin beni ? Güzel mi değildim yoksa ? Neden bir hiç uğruna beni bırakıp başkasına gittin ? Oysa söz vermiştik vazgeçmeyecektik sevmekten. Ne çabuk vazgeçtin sevgilim . Beni sensiz bırakmaya ant mi içtin?
Yaşlı gözlerimle etrafa bakarken gülüyordum. Şuan delirmistim. Hem ağlıyor hem halime gülüyordum. Ne olmuştu bana böyle ? Acı çekiyorum hemde çok. Sevdiğim adamın başkasına ait olduğunu duyduğumdan beri acı çekiyorum. Ne kadar acı onca zamanı beni sevmeyen biriyle geçirmişim. Sevmeyen birini sevmişim. Kalbim sızlıyordu. Unutmaya çalışsam da bu kahrolası şey daha da canımı yakıyordu. Tam 1 haftadır bu haldeyim. Ne evden çıkıyor ne de bir şey yiyordum . Sadece odamda oturup ağlıyordum. Kimseyi görmek dahi istemiyorum. Yaşamak bile istemiyorum. Hevesimi darmadağın edip gidenlere karşı direnemiyorum. Güçlü olucam derken daha da yıkık oluyordum. Sevmek güzel şey sevin derlerdi . Bence doğru kişiyi sevmek güzel.
Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Ne kadar acınası haldeyim . SAçlarımı dağınık gözler sis ve mor. Üzerim ise fiyasko. 1 haftadır ne duş alıyor ne de insan yüzü görüyorum. Annem ve babam ara sıra gelip nabız yokluyorlardi. Ve arkadaşım Bensu da arada geliyordu . Ama odaya almıyordum . Şimdi ise toparlanma vakti geldi Gaye. Her şeye inat dik durmaya çalış, ağlayacaksın elbet bu kadar kolay bitemez acısı ama gizli gizli ağlayacaksın kimse sana acıyan gözlerle bakmayacak.
^^^^^^^^^^^
Banyodan çıktıktan sonra üzerime siyah kot ile uzun bir tişört giydim. Saclarimi taradiktan sonra 1 haftadır açmadığım telefonumu elime aldım. Ve açtım. Bir sürü kişi mesaj atmıştı. Tatlım iyi misin olanları duyduk ve üzüldük. Kesinlikle bu mesajları yazan kişi üzülmüştür. Göz devirip telefonu kapattım . Ah menfaatçi! insanlar.
Aşağıya indiğimde annem ve babam gözlerini kocaman açtılar.
" Sakin tek kelime etmeyin kahvaltımı edip hava almaya cikicam. " dememle bir ikisi de gülüp onayladılar.
"Canım kızım seni çok seviyoruz . Hayatta bazen her şey yolunda gitmeyebilir. Bunlar bir sınavdır. Sabır etmeyi öğrenmek ve bilmek için. Senin de sınavın buymuş. " dedi annem .
" Anne Nihat Hatipoğlu gibi konuşmayı bıraktığında konuşalım lütfen " dedim babam güldü.
"Ek iş olarak sahur yayını " dedi babam.
Kahvaltımı ettikten sonra evden çıktım. Biraz oksijen fena olmaz. 1 haftadır gün yüzü görmüyordum. Ama artık görecektim. Hemen unutamam belki ama zamanla unuturum . Kendimi avutmaya çalışıyordum.
Sitede yürürken yolda Bensu ile karşılaştım. Ona da aynı tepkiyi verdim.
"Lütfen bir şey söyleme" dedim
"Gayem benim nasılsın nereye böyle " deyip sarıldı." hiç öylesine hava almak şeysi "
" He bende Aytaç ile buluşacaktim. Gelsene sen de "
" Bensu biliyorsun Eymen ile arkadaşlar ve onunla karşılaşmak istemiyorum " dedim . Biz dördümüz bir gruptuk. Çok güzel zamanlarımız vardı. Ama vardı işte artık yok .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYRILIĞIN ACISI
Romance- Beni terk ettin ve şimdi de hiç bir şey olmamış gibi karşıma çıkamazsın. -Ben senden gitmedim gidemedim ki . Susmustuk. Birbirimize sadece ağlayan gözlerimizle bakıyorduk. Kırgın kalplerimiz ile konuşuyorduk. Aslında bağırıyor ve her yeri inle...