القاراء : من سيحكي القصه
المؤلف : الفتاة الشريره
القاراء : هل انا سأدخل في حالة اكتئب
المؤلف : لو انت سعيد في حياتك لا لو انت كئيب لا
القاراء : ممكن نبداء بدون مقدمات
المؤلف : طيبThe start :
انا بنت المفروض شريرة في هذه القصه يلا نبداء :
اسمي:ليزا
البطلة:ليليانا
البطل:داني
صديقة البطلة:ميرناStart story:
ليزا:اااااااااااه........
ام ليزا : يا بنت مالك في ايه ؟
ليزا : ماما يرضيكي بنتك حبيبت قلبك تروح المدرسه.
ام ليزا : طبعا يرضيني و جدا كمان
اخ ليزا هو اكبر منها : بنت انا حبيب ماما مش انتي فهمة.
ليزا : حاضر ياحبيب امك يا روح امك.و راحت ليدا المدرسه طبعا بعد معانه كبيرة من الام الغلبانه المهم يلا نروح المدرسه مع ليزا .
ليزا : ميرنا (صديقة البطلة عمتا احنا في الفصل) هو انتي حليتي الواجب و لا لسه !
ميرنا : يب حليته ليه ؟
ليزا:عشان انا عايزاه يا عمري يا قلبي .
ميرنا : هو وثت مصلحتك انا قلبك و عمرك و وقت غير المصلحة انا عدوتك ، عشان بس اني طيبة هديه ليكي المرة دي بس.
ليزا :شكرا يا احلي من احلي في احلي بنت في الكون.
ميرنا :😅!؟ليزا اخذت الواجب و نقلته كالعادة مش جديدة يعني عموما ليزا في المدرسة المتوسطه ليست في الثانوي بعد نقل الواجب دخل الاستاذ و بعد تحيه الطلبه، ناديعلي بعض اسماء الطلبه عشان الواجب زي نظام تخويف للطلبه و اسم ليزا لم يكوت في ورقت الاسماء الي اتندهيت و ليزا عصبت عشان هي تعبت و هي بتنقله و قالت : هذا حرااااااام...
(يصوت عالي)الاستاذ : ليزا الازمي الهدؤ او تقفي خارج الصف.
ليزا :حاضر.و بعد انتهاء الحصص جيه وقت الطعام و طبعا ك كل قصه البطله هي شخص نادر لا يهتم بالابطال و الي آخرة اما الشريرة هي تهتم ك باقي الطلاب.
دخل طبعا الطلاب المتميزون هم الابطال و اصدقائه طبعا ك العادة الكل يحدق ماعدا ليليانا و طبعا ليليانا جذبت انتباهم ك العادة و نفس ما يحصل ك العادة و يأتي دور الشريرة خاصتناليزا : امممممممم....
هي ارادت التكلم معهم لكن التجاهل ك العادة لكن شريرتنا مختلفه عن الشريرات التانيه شويه عندما وجدت التجاهل زحلقت نفسها و طبعا وقعت و راحت بكت بصوت عالي جدا لدرجه ان الزجاج كان شويه و يتكسر و طبعا راسها كانت بتجيب دم و بلطبع جيه المدرسون و المدير عندما وجدو ان الفتاة علي الارض و تبكي و رائسها ملئ بلدم و الطلاب المتميزون واقفون بدون اي شيء اي شخص سيتوقع ان الطلاب المتميزون هم من ضربوها حتي بكت و رائسها ينزف.............
و هنا نيجي لنهاية الفصل اذا كنتم تريدون الفصل التالي اكتبوا تعليق و اذا كنتم تريدون ان تعدلول في اي شيء تفضلوا في التعليق...... كنت هنسي لا تنسوا الاشتراك هنا و في قناتي علي اليوتيوب الرابط (https://www.youtube.com/channel/UCS4tmUL4pMT-wSKnoduexKA) رابط القناة هنا عشان يضايقم
أنت تقرأ
Love - Heat
Mystery / Thrillerالقصة من جهه الفتاة الشريرة التي تعاني من البطلة ستتعلم :1-ان الحياة يوما معك و يوما عليك 2-ان الحياة ليست عادلة و ان الحياة قد تكون سوداويه لبعض الاشخاص