Rozdział 1 "Rozpoczęcie roku"

16 1 0
                                    

2.09.2019
Opowiada Rachii/Patrycja.

Dziś 2 września. Rozpoczęcie roku szkolnego 2019/2020.
Chłopak z którym byłam we friendzone w 8 klasie poszedł do innego Liceum.
Nadal się załamywałam po tym jak Szkocja wygrała Eurowizję Chórów. Jakim cudem ona wogle wygrała! Powinny wygrać Niemcy albo Walia.

Wyszłam z domu. Wsiadłam w autobus i pojechałam do Łodzi do mojej nowej szkoły.
Gdy weszłam... ŚMIERDZIAŁO NAJGORZEJ!!! Co będzie w szatniach na WF. Gdzieś pod moimi nogami plączą się pierwszoklasiści z podstawówki którzy mają razem z klasami 1 liceum rozpoczęcie.
Poznałam moją wychowawczynie oraz moich nauczycieli.

Gdy wróciłam do domu pisałam na Discordzie oraz z moimi przyjaciółmi.


**MINEŁY 2 TYGODNIE**

Dziś zwykły dzień, wstaję, myje się, całuje zdjęcie Kristiana i idę do szkoły.

W szkole mniej więcej lubię się z klasą. Ale moim najlepszym kolegą ze szkoły jest Robert.
Robert ma 13 lat i chodzi do 7 klasy. Tez bardzo lubi Eurowizję i Kristiana.
Przy Robercie czuje się trochę głupio bo ma 197cm wzrostu kiedy ja mam 152cm  --__-- 
Na przerwie spytał się mnie czy chcę się spotkać z Kristianem bo może się z nim spotkać w Grudniu .
Odpowiedziałem głośno "TAK QRVA TAKKKK!!!!!"
Byłam tak ucieszona!!
Spotkam się z Krisem!!!!

Później poszłam na lekcje.
Nie mogłam przestać myśleć o tym!!

Po lekcjach Robert powiedział mi że.....
Ma 2 bilety do kina.....
I czy chcę z nim iść.....

Nie wiem co robić.....


***CO RACHII POWINNA ZROBIĆ????????*** 
***CZY POWINNA ODRZUCIĆ ROBERTA????***

Raczija i jej kraszeWhere stories live. Discover now