Rozdział 2 "Nieudane Spotkanie oraz Nowa Koleżanka"

12 1 0
                                    

16.09.2019.
Opowiada: Rachii

Jestem zmieszana.....
Nie wiem co robić......
On widział moje zdenerwowanie......

W końcu mu powiedziałam że okej...
Lecz strasznie się z tym czułam..

Poszliśmy na tramwaj. Tam dalej rozmawialiśmy, ale ja nie byłam chętna do rozmowy.
Byliśmy już przed Galerią. Nie wytrzymałam, krzyknęłam że nie chcę z nim iść i się rozpłakałam. 

Wróciłam do domu cała zapłakana. Poszłam do pokoju i napisałam o całej sytuacji RawAirkowi, Travisowi, i Korniśowi. 
Później przez 3 godziny lizałam zdjęcie Kristiana i  Eliota. Nie wiem jakim cudem ale...
POLEPSZYŁO MI SIĘ!!!

Później pograłam w jakieś durne gierki i poszłam spać.

17.09.2019.
Opowiada: Rachii.

Wstałam, umyłam się, pocałowałam zdjęcie Eliota a następnie polizałam zdjęcie Krisa i poszłam do szkoły.

W szkole wszyscy obrażali i dokuczali jednej dziewczynie z mojej klasy.
Wyzywali ją od puszczalskich, dziwek, i życzyli by jej dziecko urodziło się martwe.
Nie sądziłam że ludzie mogą być aż tak podli.
Tą dziewczyną była Eliza. Eliza jest w 7 miesiącu ciąży.
Eliza się rozpłakała i wyszła. Nie wyobrażam sobie co musi teraz czuć.
Na przerwie powiedziałam jej żeby się nie przejmowała. Ona mi powiedziała że ona próbuję ale to jest dla niej zbyt ciężkie.
Było mi jej żal. 
Później trzymałam się z nią aż do końca dnia w szkole.

Na długiej przerwie podszedł do mnie Robert. Powiedział że da mi tylko bilet M&G na jego koncert a ze spotkania nic nie wypali.
Było mi przykro ale M&G też super rzecz!

Gdy weszłam do pokoju zobaczyłam na moim łóżku wielkiego pluszaka!
Był taki wielki! Taki słodki! Taki ładny!
Tuliłam się do niego przez 2 godziny!

Później lizałam i ocierałam się o zdjęcia Eliota i Kristiana oraz całowałam zdjęcia Dawida.
Potem oglądałam serial i poszłam spać.








Raczija i jej kraszeWhere stories live. Discover now