pertama kali

54 1 0
                                    

Kisah yang ingin aku sampaikan ini bukanlah hanya kisah tentang cinta,tetapi juga kisah tentang kehidupan...

Kisah ini bermula daripada seorang insan lelaki yang bernama
Mohd  Syukur Asri bin Ali Basri (16) yang ketika masih dalam alam persekolahan telah bertemu dengan seorang gadis ayu yang sungguh rupawan seperti Mira Filzah seorang pelakon yang selalu berlakon dalam drama akasia setiap jam 7 malam itu.

Reaksi Syukur pada ketika itu hanya mampu terkaku,terbeliak biji matanya yang seperti hampir terkeluar dan mulutnya yang terbuka luas.Gadis ayu itu menghampiri syukur dengan tudungnya yang rapi,berkaca mata,pipinya tembam sedikit yang menyebabkan ia  kelihatan comel menyebabkan Syukur seperti orang gila yang terlalu "nervous" telah menyebabkan orang ramai pada ketika itu terutamanya Aqmal telah berkata buruk terhadap Syukur bahawa dia telahpun hilang akal dan perlu dihantar segera ke Hospital bukit padang.Tambahan pula dengan panggilan anak tong sampah kerana, sebelum ini Syukur telah ditemui didalam tong sampah ketika ia masih kecil dan telah dilabelkan sebagai anak luar nikah.

Lalu Aqmal dan rakan-rakanya di kelas 3am3 telah membuli Syukur dengan kata2 yang sensitif terhadap dirinya.Syukur pada ketika itu hanya mampu tunduk dan berdiam diri sahaja kerana  takut dipukul oleh budak-budak didalam kelas 3am3.
Lalu.....Aqmal merasa seperti mempunyai benda yang basah terdapat pada belakang bajunya, rupa-rupanya Aqmal telah di baling milo kotak di belakangnya oleh gadis itu.Aqmal merasa sangat marah kepada gadis itu.

Woi bodoh! Ada masalah kah?!
Kalau, ada nanti kita 1v1 di All Saint HA BODOH!!!!!

Aqmal lemparkan kata-kata itu kepada gadis itu seperti mau menpsyco gadis tersebut.
Namun.......Aqmal tidak boleh berbuat apa-apa kepada gadis tersebut kerana dia tidak mahu dipanggil dayus oleh orang di sekelilingnya.Aqmal dan rakan-rakanya pun terus
meninggalkan mereka berdua dia sana......

The Greatest LoveWhere stories live. Discover now