kenangan terindah

15 0 0
                                    

Selepas geng aqmal pergi dari situ,gadis itu pergi kearah Syukur...

Awak okay ke?

Hmhm saya dah biasa...

Knapa awak tak lawan mereka?

Sebab mereka tu orangnya
kuat sangat terutama Hamirul suka menumbuk orang.......

Nama awak syukur kn?

Ya.....saya syukur Basir

Owh... kalau begitu,nama saya Ainul Mardhiah binti Rahman Khalid.....

Begitulah berlangsungnya perbualan mereka... dan emosi Syukur terasa kucar-kacir dalam fikiranya kerana gadis yang menolongnya itu sungguh cantik.

Tidak lama kemudia, mereka pun telah menjadi pasangan kekasih yang lengkap saling melengkapi...
Ketawa bersama,belajar bersama,dan akhirnya berjaya bersama.Syukur telah merasakan bahawa Ainul adalah cinta teragungnya......Ainul sering menjaganya sentiasa kerana sifat Syukur adalah manja dan gelojoh di setiap perbuatanya.

2029

10 tahun telahpun berlalu,mereka telah mendirikan rumah tangga bersama, mereka sangat menyayangi antara satu sama lain.Perasaan cinta mereka berdua sangat besar,sungguh bahagia....indah........sungguh indah kenangan mereka itu.Syukur menjadi pelukis,manakala isteri tercintanya menjadi seorang doktor begitulah kehidupan mereka sungguh bahagia sehingga perkara ini telah mengubah hidup Syukur......

The Greatest LoveWhere stories live. Discover now