Taehyung'un anlatımıyla
"Hadi ama noona beni restaurantların başına geçirmeyi düşünmüyorsun dimi. Ya ben ne anlarım restaurant yönetmekten bak Seokjin hyung bunu kesinlikle kabul eder ona söyle sen bunu olur mu?"
"Saçmalama Tae elbette sen de yaparsın hem abin açtığı kafesinde gayette mutlu. Ben senin şu bilgisayar oyunlarını bırakmanı ve artık bir iş sahibi olmanı istiyorum. Belki gönlüne göre birini bulur evlenirsin ha. Bence sen kendine bir şans ver ve yarın oraya git hem tek başınada olmayacaksın jungkook ile beraber geçeceksin restaurantların başına. Tamam mı?"
"Tamam ama deneyeceğim , yapadığımı anladığında bırakacağım olur mu?"
Hızla olur anlamda kafasını sallayan
Bo Young noona ya baktım benim için çok uğraşıyordu. Bende onun için bir restuarantı yönetebilirim değil mi hem bir ortağım da olacağına göre çok zorlanmam. Umarım ortağım bana ve fikirlerime saygı duyan biri olur.Jungkook'un anlatımıyla
"O restauranta başına geçmeyeceğim hyung bunu anla tamam mı?"
" Jungkook ya o restaurantın başına geçersin yada tüm kredi kartlarını iptal ederim, arabanı alırım ve seni Namjoon hyungunun yanına üniversiteye yollarım hem de katı kurallı olanına şimdi ya o restauranta ortak olursun yada tüm her şeyini elinden alırım."
Arabam, kredi kartlarımdan vazgeçemeyeceğini bilen ve beni katı kurallı bir okula göndermekle bana en büyük tehditini sunan Hyung Sik hyunguma bakıp iç çektim ve :" Ne zaman olacak şu zımbırtı?" dediğimde bana baktı ve bunun bir kabul göstergesi olduğunu anlayıp sırıttı.
"Pazartesi günü git ve ortağınla tanış"
"Ortağım mı?. Bana bir ortağım olacağını söylememiştin hyung ."-Öyleyse öğrenmiş oldun pazartesi günü saat tam sekizde git ve ortağına tanış.
Elimle tamam işareti yaptıktan sonra evden çıktım ve kendimi ortağımın güzel ve seksi bir kız olduğuyla avuttum. Erkek olamazdı çünkü. Yani ben öyle umuyorum.
sen öyle san jddljrldjıd
Neyse bunlar kitaptaki karakterler
Çapkın ortağımız Jungkook
Bilgisayar oyunu bağımlısı ortağımız TaehyungBo Young noonamız
Güzel tehditleri ile Hyung Sik hyungumuz
İsmi geçen Namjoon
Ve Seokjin hyungumuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Restaurant [Taekook]
FanficÜlkenin ileri gelen restoran zinciri ve o restoran zincirinin biri çapkın biri bilgisayar oyunu bağımlısı iki genç patronu. Ailelerinin zoruyla girdikleri bu işte birbirlerine tutulacaklarını nereden bileceklerdi ki...