‘Jade als je niet maakt dat je beneden bent zwaait er wat!’ riep mijn vader van beneden.
‘Jaja ik kom al’ zei ik geïrriteerd terug. Ik pakte mijn zak en mijn Blackberry en wandelde rustig naar beneden.
‘Niet zo brutaal eh meisje! Of er zwaait wat’ riep mijn vader in mijn gezicht.
‘Sorry papa’ mompelde ik.
Mijn 2 broers Gianni en Glenn stonden er maar wat op te kijken.
‘hup alle 3 in de auto jullie moeder zit al te wachten.’
‘okee’ zeiden we, en we wandelde naar de auto.
Na 30 minuten
Eindelijk waren we in het restaurant aangekomen het was maar een half uur rijden maar het leek wel 5 uur.
Alle geluk had ik mijn muziek nog. ..
We kwamen binnen in het restaurant ‘ tafel voor 5 alstublieft.’ Zei mijn moeder .
‘oke komt u maar mee.’ Zei de ober.
Toen we neer zaten vroeg de ober ‘wenst u iets te drinken?’
‘2 glazen witte wijn’ zei mijn moeder.
‘voor mij 1 Ice Tea’ zei Gianni.
‘Voor mij ook’ zei Glenn.
‘Voor mij 1 cola alstublieft’ zei ik.
‘komt eraan.’
Na de ober wegwandelde zat iedereen weer zijn eigen ding te doen.
Mijn vader en moeder waren aan het praten over het werk. En Gianni en Glenn waren op hun gsm bezig en aan het lachen.
Ik pakte mijn Blackberry en mijn oortjes en zette een liedje op.
Toen ze de drankjes brachten bestelde we ook ineens wat we gingen eten.
Na 20 minuten wachten hadden we ons eten.
‘nog 1 week school en je bent er vanaf’ zei mijn moeder
‘ja eindelijk’ zei ik lachend
‘jaa ik ben er ook vanaf’ zei Glenn
‘ooh ik moet nog 1 jaar’ zei Gianni
‘poor you’ zei ik lachend. Glenn lachte ook mee
‘niet zo grof’ zei mijn vader kwaad.
Ik zuchtte eens ‘sorry’ mompelde ik.
Wat mijn vader tegen mij had wist ik niet maar zo lang ik mij kon herinneren was hij altijd al kort af. Ik wist wel dat mijn ouders streng waren. Maar mijn vader ging er soms over ik mocht zelfs geen grapjes maken. En dan hadden we het nog niet over jongens. Ik mocht nooit een jongen in huis laten. Mijn broers mogen wel meisjes meebrengen…
Na 2 uur waren we klaar met eten en gingen we naar huis, het was 23.00.
‘oke nu jullie 3 naar bed morgen laatste week school’ zei mijn vader.
‘oke slaapwel papa en mama’ zei ik en gaf hen allebei een kus.
Ik liep de trap op en kwam in mijn kamer pakte mijn pyjama en ging naar de badkamer.
deed mijn kleren uit en ging onder de warme stralen van de douche staan. Na 10 minuten stapte ik uit de douche en een koud gevoel kwam me tegemoet. Ik droogde me snel af en deed mijn pyjama aan en ging naar mijn kamer. Ging in mijn bed liggen en niet veel later viel ik in slaap.
JE LEEST
Dreams come true
RomanceHet gaat over een meisje die al jaren fan is van One Direction maar ze zijn uitelkaar en toch blijft ze fan zou ze op een dag de jongens ontmoeten en hoe loopt dat af??