9. Harry Styles

41 0 0
                                    

Jade en ik brachten Loco terug naar haar buren. We liepen daarna gezellig samen naar huis om iets aan die vernielde keuken van Louis te doen. Ik moet zeggen dat het eigenlijk wel klikte met Jade.

We konden over van alles praten , precies of we elkaar al jaren kende, dat was eigenlijk een raar gevoel voor mij. Elkaar net kennen en kunnen praten zonder pijnlijke stiltes. Dus ons ritje naar huis ging vrij vlug. Maar voor wat we daar aantroffen waren we nog niet snel genoeg geweest.

Louis zijn spaghettisaus was ontploft “hoe kunde nu in hemelsnaam spaghettisaus laten ontploffen” dacht ik. “dat kan alleen bij Louis gebeuren”.

‘Jade wat vind je van onze keuken mooi eh design by Louis.’

‘Heel apart, waar kan ik die bestellen mijn ouders zullen er weg van zijn..’

Louis bekeek ons beteuterd aan. Maar ook verbaast want ineens stond er een meisje mee in de keuken. Die haar lach probeerde in te houden.

‘ooh kijk nu mijn witte t-shirt’ zei Louis droevig.

‘Past bij de keuken’ zei Jade.

En toen schoten we alle 3 in de lach. Ik pakte voor mij en Louis een doekje om op te kuisen. We gingen eerst de hoogste kasten op kuisen maar dat lukte niet echt want we geraakte er niet bij. Jade was ondertussen al terug in de lach geschoten door onze klunzigheid. ‘kan ik helpen boys?’ vroeg ze.

‘Ja, graag dat zou heel aardig zijn van jou’ zei Louis ‘Bedankt’

Terwijl wij begonnen aan de opkuis van de keuken weerklonk er ineens geneurie van Jade een wel bekend deuntje voor ons. Het was ons liedje “What Makes You Beautiful” iets wat wij niet echt gewoon zijn, ons eigen liedje in onze keuken en wij zijn het niet. Een meisje dat heel ons liedje kent, gewoon graaf, en dat nadat we al enkele tijd geleden gestopt zijn dacht ik. We gaan dan maar mee neuriën, maar dan kwam er tekst bij. Ik en Louis keken elkaar verbaast aan. En zagen 3 kopjes in de deur staan. ‘Hey sta ons niet gewoon te begluren en kom eens helpen lamzakken. riep ik naar Zayn, Liam en Niall. Liam pakte direct een doekje bij en begon mee schoon te maken ‘ik heb geen zin’ zeiden Niall en Zayn te samen. Jade had nog niet door dat er iemand bij gekomen was want die was nog druk met neuriën en schoon maken eigenlijk wel een grappig zicht. Wij stonden ruzie te maken en zij deed gewoon voort. ‘wie is zij eigenlijk?’ vroeg Liam. Ik ging naar Jade en legde mijn arm rond haar schouder. ‘dit jongens is Jade.’ Ze schrok door mijn plotse actie. En gooide haar doekje in de lucht en dat viel op mijn haar ‘ooh dat staat je mooi, Styles’ grinnikt ze. ‘jaja lach maar, dit is wel zeer modieus eh zo’n doekje met rode stippen op’ zei ik serieus. 

‘ja dat past bij Louis zijn T-shirt’ zei ze lachend.

Louis keek haar beledigend aan maar snel daarna begon hij ook te lachen.

Na dat iedereen uitgelachen was gingen we met zijn alle op de zetel zitten.

‘Iedereen voorstellen!’ riep Louis.

ze grinnikte want ja ze kende ons al maar ja 

‘okay, Ik ben Louis Tomlinson en ik ben 23 jaar’ zei hij vrolijk

‘ik ben Niall Horan en ik ben 21 jaar’ zo gingen we het rijtje af en kwamen we bij mij

‘ja mij kent ze al!’ riep ik toen 4 kopjes naar mij zaten te kijken. Jade zat maar voor zich uit te staren.

‘hoe heb je haar leren kennen Hazza?’ vroeg Niall.

‘In het park ze was bij een hond’ 

‘aah dat verklaart een hoop’ zei Liam lachend.

Het was ondertussen al 5 uur in de avond.

‘ik denk dat ik maar eens naar huis ga’ zei Jade.

‘oooh waarom blijf je nog niet even?’vroeg Louis.

ze grinnikte ‘sorry ik moet echt door’ zei ze. En toen ging haar telefoon…

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 26, 2012 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Dreams come trueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu