10.dakika.sonra biri o çocuğa bağırdı.
"ALP ANNEM BİZ GİDİYOZ SEN AKŞAM GELİRSİN"dedi demek adı Alpti"Tamam anne" dedi ve koltuğa geri oturdu.Oflayarak aşağı indim ve "Ne evlenmesi ya" babam ise çenemden tutup "Evleniceksin anlaştık"kafamı sallayarak onay verdim.Eli âlâ çenemdeyken merdivenlerden Alp indi"hop hop noluyo evleniceğim kıza böyle davranamassın dedi ve beni kendine çekti.Babam göz devirip"Çabuk yukarı"dedi ve bizde öyle yaptık.Alpe aşağı inmesini ve giyinceğimi söyledi oda kafasıyla onay verip çıktı.Acaba ne giycektim işe giderken.İş dememe bakmayın gece kulübünde dansçılık yapıyorum.Bunları giyip üstüme dizlerime kadar gelen montumu giydim.Ve aşağı indim"Ben gidiyoruuum" deyip çıktık yani Alple o götürcekmiş beni arabasına atlayıp son gaz bara geldik.Gelince benc montumu çıkarıp askıya astım.Alp bir yutkunarak"Bu ne Elçin" "Ney ne" "Bu şort ne" "Barda eşofman giymeyciğim için"deyip.Sahneye çıktım. yanımdaki şarkıcının "HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ " deyip şarkıya başlamasıyla dans etmeye başladı.Şarkı olarak Rihanna'nın Bitch better have my money di.Ben deli gibi dans ederken t-shirtum açılmıştı ki birinin beni kucaklmasıyla sahneden indim.
Bebişler inş güzel olmuştur.Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik (Tamamlandı)
Teen FictionZorla evlenen sonra birbirine aşık olan iki gencin başına gelenler