Kız.dediğime bakmayın bu çok sevimli bir kız çocuğuydu.Alpte onu kucağına almış konuşuyordu"Senam abisinin balı annen nerde" dediğinde eliyle Alpin annesini gösterdi.Bana gözlerini açıp bakarken"Şen biyaş eyiliymişin" dedi bende gülümseyerek eğildim gözlerime hayranlıkla bakmaya başladı"Şenin göşleyin çok güşel Alp bu kış benden daha güşel" "Aa kimse senden güzel olamaz prenses"deyip Şemayı yanağından öptü.Alpin annesinin sesimle irkildik."Sena hadi kızım tut elimi bindallıcıya gidicez" dedi ama Sena benim kucağıma gelmek istedi bende onu üzmemek için kucağıma aldım.Bindalıcıya gelip kınalığımıda seçtik.
Kınalıkçıdan Çıkıp Alp beni eve bıraktı.Ahh ben Melis ve Gizeme hiç bir şey anlatmadım.Hemen arayıp bize çağırdım.Geldikleeinde onlara herşeyi anlattım.Melis"çocuk yakışıklı mı bari"dediğinde biz Melise tıp tip bakarken.Melis bize bize bir yastık fırlattı.Üçümüz aynı anda "O zaman yastık savaşı"deyip kahkahalar attık.Yastıkların tüyleri üstümüze düşerken yattağa yatıp gülümsedik onları gerçekten çok seviyorum."Sizi seviyorum"dedim onlarda aynı anda bizdeee"derken kapı açıldı ve üçümüzde yataktan doğrulduk bu Alpti bizi dinlemeden"Yarın onda kuaförde ol"deyip dışarı çıktı.
Acaba Kınada neler olcak.Hepinizi çok seviyorum bebekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik (Tamamlandı)
Teen FictionZorla evlenen sonra birbirine aşık olan iki gencin başına gelenler