Yarım saatin sonunda piknik alanına vardık. 15.30 olmuştu saat. Annemgile yardım ettik. Tekrar saate baktım 16.01'di. Başımı kaldırdım bir etrafa baktım hava daha henüz kararmamıştı. Her yer yeşildi. Bi 4-5 aile vardı. Sonra arabadan topu alıp voleybol oynamaya başladık. Kendimizi bayağı kaptırmışız ki havanın karardığını anlamamışız. Büşra Teyze'nin bize seslenmesiyle kendimize geldik. "Hadi gençler yemek hazır" dedi. Hemen yemek yemeye koştuk çünkü çok acıkmıştık. Yemekte , mangalda sucuk, tavuk ve et vardı. Hemen yemeği yiyip saate baktım 18.45 ' ti. Bu sefer annemgilde bizime oynamaya başlamışlardı. Babamlar da çay içiyorlardı . Tam o sırada piknik alanının önüne siyah bir araba geldi. Camları siyah bir film ile kaplıydı. Araba bayağı filmlerde olan mafya babasının arabası gibiydi. Arabanın markası Wolswogen'di. Arabayı tam karşımıza park ettiler. Ama dışarı çıkan olmadı. Babam teğmen olduğu için çok korkmadım. Biz oynamaya devam ederken arabadan yeşil kazaklı , siyah pantolonlu , siyah kısa saçlı birisi indi. Doğruca babamın yanına geldi. Ben korkuyla babama doğru bakarken babam birden ayağı kalktı. Annemgilde korkmuş olmalı ki onlarda oyunu bırakmış babamı izliyorlardı. Babam anneme bir işaret yaptı ve birden adam cebinde ki glock 17 çıkardı. Babamın asker olduğunu söylemiştim. O yüzden babam bana tüm silahları öğretti birde bazı oynadığım silah oyunlarından dolayı silahların isimlerini biliyorum. Çıkardığı glock 17 yi babama doğrulttu babam adamın silahını tek hamleyle aldı ama bu sefer siyah arabanın içinden 5 tane adam çıktı ellerinde m468 vardı. Birinin elinde ise ak-47 vardı. Babam belinden çıkardığı glock18 i İbrahim Amcaya verdi. Babam elinde glock 17 amcamda ise glock 18 vardı. Ben bi an zuladayız sandım ama değildik sorun olanda bu, şuanda adamların elinde silahlar ve bu silahlar benim babama doğrultuldu .Sonra "Beni hatırladın mı Emre ?" Dedi. "15 Temmuz gecesi benim kardeşimi öldürmüştün." Şimdide ben seni öldürücem ama önce sana acı çektireceğim. " dedi. Sonra tam babam konuşacaktı ki adam sözlerine devam etti. Önce kızını öldürücem sonra eşini sonra da sana işkence çektirerek seni öldüreceğim. Ben korku içinde anneme baktığımda annem bana "Korkma kızım hiçbir şey olmayacak." dedi. Ama annem de korkmuştu. Sonra silah birden bize doğruldu. "Hangisi kızın diye sormayacağım çünkü bir aydır kızını takip ediyoruz." dedi. Ben birden içimden "Oha" dedim. Daha fazla şey söylerdim ama korkudan sanırım konuşmayı unuttum. Silah bana doğruldu ve 1 ,2 ,3 diye saynmaya başladı. Babam birden konuşmaya başladı. "Hadi cesaretin varsa beni öldür onları değil. Hadi sıksana bana ." dedi. Adam şöyle cevap verdi. " Yemezler canım bende o laflar" dedi. Sonra birden siren sesleri gelmeye başladı. Sanırım babamın arkadaşları geliyordu.
İçimden bir "oh!" çektim ve birden silah sesi geldi. "Tak!"