Vampirlerin aşk hikayesi

185 2 1
                                    

Merabalar benim adım jenifer beni tanırsınız ilk vampir şu anda109 yaşındayım ama bazı insanlar beni 30 yaşında zannediyor bi de benim bir düşmanım var ismi damon ve stefan onların ikisi bana düşman ve ben ikisine de aşığım ikisi de bana aşık bu yüzden ikisin den birini seçmem gerekiyor ama kimi seçeceğimi hala anlamıyorum içimdeki ses diyor ki damon ı seç sonra bana stefan ı seç diyor bir anda kapı çaldı damon geldi kapıyı açar açmaz beni geriye fırlattı ve dudağına yapıştırdı kapı açıktı ve bir anda stefan geldi ben le damon ı öpüşürken gördü stefan geriye döndü ve gitti jenifer stefan dur gitme göründüğü gibi değil dedi ama stefan koşa koşa gitti ve kalbim tak tak çok atıyordu bir anda damon yine benim dudağımı öptü ve sonra beni yatağa kadar taşıdı ve yatağa doğru fırlattı ve üstüme atladı ve o an garip hissetim sabaha kadar damonlaydım sonra kıyafetlerimi giymeye başlarken yine damon beni yatağa doğru çekti ve ben yeter damon diyiponu dudağımdan geriye doğru ittim damonda gitti.çok kırılmıştı sonra stefan ın yanına gittim stefan git burdan jenifer dedi hayır gitmiycem dedim sonra stefan beni taşıyıp götürdü aa diye bağırdım ve evime getirdi beni niye getirdin beni dedim orası çok tehlikeli dedi niye dedim çünkü orda kurt adamlar var dedi sen orda napıyodun o zaman kurt sevgilimi bekliyodum dedi ve jenifer hemen gitti.....

Vampirlerin Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin