Bosszúállók idézetek
Tony:Fury hogy látja ezeket?
Maria Hill:Odafordul.
Tony:Fárasztó lehet.
***Tony:Az a férfi ott Galagázik! Azt hitte, hogy nem veszik észre, de most lebukott!
***
Natasha: * Mutatja Bannernek a Tesseractot (Kozmikus Kockát)*
Bruce: És mit akar Fury? Nyeljem le?
***
Hulk:Nyikhaj istenke!
***
Bruce: Szerintem ne Lokival foglalkozzunk, az a pasi nem százas, tiszta lökött. Láttam az első pillanatban.
Thor: Vigyázz, mit beszélsz! Loki helytelenül cselekszik, de ő is asgardi, ráadásul a testvérem.
Natasha: Két nap alatt 80 embert ölt meg.
Thor: Adoptáltuk.
***
Tony: Eltartott egy ideig amíg összecsiszolódtunk, de vegyük csak számba: Ott a bátyja, a félisten, a szuper katona, aki egy élő legenda és rászolgált a nevére, a pasi, akinek dühkezelési gondjai vannak, a gyilkos duó. És magának, öregem, sikerült felbőszítenie minden egyes tagot.
***
*Lokiról..*
Steve: Valami nem stimmel.
Tony: Hogy az őskövület ilyen gyorsan feladta?
Steve: Túl könnyedén kaptuk el. Kizárt, hogy ennyire gyenge.
Tony: Maga viszont nagyon edzett a korához képest. Mi a titka, pilátesz?
Steve: Micsoda?
Tony: Olyan, mint az aerobik. Lemaradt néhány dologról, amíg jégkirálynőként szundikált.
***
Tony: Nagyon örvendek dr. Banner. Az antielektronok ütközéséről írt munkája páratlan és imádom amikor kiborul és hatalmas, dühöngő zöld szörnnyé változik.
***
Steve: Utasításokat kaptunk. Követnünk kell őket!
Tony: A követés nem a stílusom.
Steve: És téged csak a stílus érdekel, igaz?
Tony: A helyiségben tartózkodók közül ki az, aki A) csillogó ruhát visel, és B) haszontalan?
***
Tony:Kezdem azt kívánni, hogy belém köss.
Steve: Na persze. Nagy ember vagy a páncélodban. Ha leveszed, mi marad belőled?
Tony: Zseni, milliárdos, playboy és emberbarát.
YOU ARE READING
Idézetek mindenhonnan
HumorA cím mindent elárul a könyv tartalmáról. Filmekből, könyvekből és egyebekből ragadom ki őket.