Dimineata iei ma duc la scoala=)) (puşcărie) ajugand aud pe toata lumea şusotind ca astazi va veni o colega noua pe nume Malia, care sa mutat in oras la noi si bineinteles va fi in clasa cu mine. Zis si facut orele incep....elevii cu greu se strang in clase iar eu observ ca noua colega va sta cu mine in banca. Era frumoasa blonda, inalta si ochii ei erau de un albatru ca cerul de te perdeai in ei. Eu ca oricare baiat i-am zis un buna, iar apoi ma pun in banca mea de parca nimic nu sar fi intamplat. Orele trec, si apoi veni si timpul sa se sune in pauza fata cea noua ca mirare ne-a bagat pe unii in seama a iesit pe hol si-a facut si noi prieteni.
La sfarsitul orelor foarte obositi ma opreste in curtea scolii si imi spune daca diseara as vrea sa iesim. Normal ca am spus*DA*nu puteam sa o refuz.
Ziua trecuse repede, fiindca m-am apucat si de una si de alta si uite veni seara ma imbrac elegang si o astept de fata in locul unde mia propus sa ne vedem.
Peste 30min:
O vad venind foarte repede ajugand la mine si cerandu-mi scuze ca a intarziat. Intram amamdoi in cafenea....si comandand o cafea pentru fiecare, dupa ce am discutat si am servit cafeaua landu-ne la revedere si plecand acasa. Se facuse tarziu cand ajunsesem acasa si fiindca mi-am adus aminte ca ma voi transforma am tulit-o in camera mea. Fiind relaxat, ma priveam in oglinda si ma intrebam ce-o sa ma fac de azi inainte ......fiindca cu siguranta imi va fi greu. Si deodata imi suna telefonul e Liam si imi spune sa vin foarte repede la Derek fiindca e ceva urgent, deci iar acum am ajuns ss sar pe fereastra....ajugand Derek si ceilalti vorbeau despre fata cea noua Malia ca fiind un varcolac foarte de temut facand rele, si distrugand totul in calea ei. Auzind acestea de la Derek m-am speriat!
*pov Scott*:Ce cum nu se poate asa Malia sa fie un asemenea monstru de temut....nici nu-mi imaginam. Pursi simplu azi am iesit cu ea parea asa de draguta dar m-am inselat in privinta asta. Trebuie sa am grija alt fel voi cadea prada Maliei.Dik ma morrr aproape 405 cuvintele morr😂😂☺☺😱😍😍😍
CITEȘTI
Lumea de dincolo
FantastiqueO lume în care oamenii se transforma în vârcolaci și au puteri supranaturale