|10|

219 20 4
                                    


"Peki tamam. Senle çıkarım. Ama parayı vereceğine ve piçlik yapmayacağına söz ver."

"Söz." Dedim ve sırıttım.

Arkasını döndü ve gitti.

_Dolunay'ın Ağzından_

Merve tuvalete giderken bizde kantine doğru ilerledik. Rüya hemen sıraya girerek kendine tost aldı ve sömürmeye başladı.

"Merve sakin ol. Boğulacaksın."(Ezgi)

"Çok açım ama."

Ezgi gözlerini devirdi. O sırada merve yi görmemle ona koşmaya başladım.

"MER- bir dakika senin yüzün niye kızarmış ??"

Merve soluk soluğa konuşmaya başlamadan sözünü kestim.

"Koşmamana rağmen niye böyle nefes nefesesin ??"

"Soru sormayı kesecek misin Dolunay ?!"(Merve)

"Ah doğru. Pardon."

Diğerleri de geldikten sonra merve konuşmaya başladı.

"Para işini hallettim."

Hepimiz birden merve nin üstüne atladık.

"Sen bir tanesin!!"(Rüya)

Merveye sarılmayı bıraktıktan sonra hemen konuştum.

"Peki asıl soru. Nasıl hallettin ??"

"Orası bana kalmış."

Dedi ve göz kırptı.

Açıkçası gerçekten çok merak ediyorum o yüzden bu akşam Merveye rahat yok.

_Jungkook'un Ağzından_

Hyunglarla birlikte bahçede yemeğimizi yiyorduk. Aramızda sadece Jimin yoktu.

"Jimin kendine kız buldu. Peki biz ne olucaz ??"(Jk)

"Bizim Jimin gibi bir sorunumuz yok. O yüzden kızı da istediğimiz zaman buluruz."(Suga)

Tae tostundan bir ısırık alarak konuşmaya başladı.

"Aslında şu merve nin kız grubundakiler fena kızlar değil."

"Bilemiyorum."(Jk)

"Sen nerden anladın ki ??"(Suga)

"Onları sürekli görüyorum. Bazen de kantinde adını bilmediğim merve nin arkadaşı ile karşılaşıyorum. Çok kibar davranıyo ve bence güzel kız."

"Tae bakıyorum da senden de birşey kaçmıyor."(Jk)

O sırada Jimin zıplaya zıplaya geldi.

"Kabul etti mı teklifini."(Suga)

"Evet."

"Madem kendine kız buldun bize de bulsanaa."(Tae)

Jimin güldü ve Taehyung un sorusuna cevap verdi.

"Tabiki yeter ki siz isteyin."

"Ben istemem."(Suga)

Hepimiz Suga ya baktık ve aynı ağızdan sorduk.

"Niye ??"

Suga cevap vermeden aramızdan geçip gitti.

"Utandı."(Jimin)

"Neyse keyfi yerine gelince geri gelir. Ben sınıfa gidiyorum zaten zil çalcak birazdan."(Tae)

Tae gittikten sonra bizde Jimin le konuşmaya devam ettik.

_Ezgi'nin Ağzından_

Zil çoktan çalmıştı bile fakat öğretmen hala yoktu bende bunu fırsat bulup biraz ineklik yapıp test çözüyorum.

Saate baktığımda dersin bitmesine 30 dk vardı. Ofladım ve kafamı test kitabıma yasladım. Gözlerimi kapadım ve buradan mezun olduğumda nasıl biri olacağımı düşünmeye başladım.

Okula daha yeni başlamamıza rağmen başımıza gelmedik olay kalmadı. Umarım bu dönem en karmaşık olanıdır.

Kafamı kaldırdım ve toplu olan saçmalarımı açtım. Sonra kalemi alıp tekrar teste gömüldüm.  

---

Teşrin bittikten sonra tekrar saate baktım ve 5 dk kaldığını gördüm. Öğretmenler toplantısı olduğunu düşünüp dersin boş geçmesine sevindim. Olduğum yerde esnedim ve başımı kapalı olan kitaba yasladım. Resmen sıkılmıştım. Haftaya sınav haftası başlıyordu ve bu yüzden böyle test çözüyordum.

Zilin çalmasıyla yanıma kantinde hep benle konuşan erkeğin yanıma geldiğini görmemle gülümsedim.

"Merhaba sana birşey sorabilir miyim ??"

Fazla utangaç bir şekilde sorduğu soruya olumlu anlamda kafa salladım.

"Adın ne ??"

Cidden sorusu bu mu ?!

"Ezgi."

"Bende Taehyung. Ama bana tae diyebilirsin."

Çok utanmış olmalı ki yanakları kızarmıştı. Bir bakıma şirindi. Bu yüzden tekrar gülümsedim.

"Tanıştığıma memnun oldum." Dedim ve kızların yanına ilerlemek için adım atarken bana seslendi.

"Ezgi izninle birşey daha sorabilir miyim ??"

Ona döndüm .

Birşey demememe rağmen birden konuşmaya başladı.

"Acaba benimle yarın akşam yemek yer misin ??"

Bunu soracağını hiç tahmin etmemiştim. Biraz anı olmuştu. Yaklaşık 1-2 dk bekledikten sonra tam cevap verecekken Merve kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı.

Taehyung a biraz acımasız davranmış gibi hissetmeye başladım. Neden o kadar fazla düşündüm ki !?

---

Son derse girme zilinin çalmasıyla hepimiz sınıflara girdik. Sırama oturmakla bir kağıt parçası görmemle nedensiz bir şekilde aklıma tae geldi.

İç çekip kağıďı elime aldım ve açtım.

Bir numara ve altında Tae yazıyordu.

İstemsizce gülümsedim ve kalem kutumun içine attım.







Kısacık ve biraz saçma olan bölümle selamm. Vote bırakıp yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz 💖






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bᴀᴅ Bᴏʏ-Pᴀʀᴋ Jɪᴍɪɴ 《ASKIYA ALINDI》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin