Tsukasora

4 2 0
                                    

   Tsukasa dan Ora pergi dating sebab diorang tu couple. Lalu mereka pergi membeli aiskrim. Dompet Tsukasa terjatuh lalu dicuri Daiki. Tsukasa tak tau dompetnya dicuri lalu tercari-cari.

   Ora yang pelik bertanya "Kenapa sayang?" Lalu Tsukasa menjawab "Dompet I jatuh tadi, pastu I tak jumpa. You nampak tak, baby?" Ora pun menjawab "Takde pulak"

   Sedang mereka mencari-cari dompet Tsukasa, Daiki menegur mereka dari jauh "Hoho. Tsukasa cari ni ke?" Tsukasa dengan marahnya berkata "Hey, pulang balik dompet tu. Baby I ni nak makan aiskrim pun tak dapat sebab awak curi!"

   Daiki dengan geli geleman berkata "Eew, baby. Kalau nak marilah, " Tsukasa mendekati Daiki dan berkata "Kalau awak tanak bagi saya report polis." Daiki menjawab "Aw, ah ah. Takutnya sayeww!"

   Tsukasa dengan bencinya pergi semula ke Ora dan berkata "Baby tengok Daiki tanak pulang dompet I!" Daiki pun bercakap "Eeeeeetu pun nak mengadu" Tsukasa kata lagi dekat Ora "Eeee baby, tengok Daiki mengata kita!" Ora menengking Daiki "Hey, pulangkan semula dompet dia. Kami nak beli aiskrim pun tak senang."

   Daiki menjawab dengan tenang "Wuu, sape kisah. Bye!" Tsukasa berkata perlahan "Wuuuu, dompet murahku....." Ora cuba menenangkan Tsukasa "Dah la sayang. Hari ni biar I belanja you, okay?" Tsukasa dengan gembiranya menjawab "Terima kasih, baby. Sayang you. Muah!"

THE PELIK STORYWhere stories live. Discover now