Şu bana çarpan çocuk iyice sınırını bozmaya başlamıştı.
Yan sıramda oturuyordu. Nedense imalı imalı sırıtıyordu.Daha fazla dayanamayıp
"Ne bakıyorsun öyle bir şey mi var?" dedim."Yoook sadece-" diyip sustu.
"Sadece ?"
"Yani bilmem genelde her kez benim peşimden koşar sen ise .soğuksun ve yüz bile vermiyorsun"
" sen kimsinki sana yüz vericem , beni diğer şıllıklarla karıştırma,işine bak bana karışma"
"Asi kız " diye mırıldandığını duydum.
Nedense bu kelime hoşuma gitmişti." neden sırıtıyorsun"
Ben ve sırıtmak bi dk ben sırıtıyormuyum.
"Aptallığına.!"dedim
Bir anda kahkaha patlatıp "ben mi aptalım?aptal olan sensin ,benim gibi yakışıklı ve zengin birini görmezden geliyorsun?"
Bu sefer kahkaha patlatma sırası bendeydi , sınıfsa pür dikkat bizi dinliyordu.
"Bende güzel ve zenginim ama aramızda bir fark var !"
"Neymiş o?" dedi keyifli bir halde gülerek."Sen şımarık ve tembelsin , ben ise Türkiye de başarılarımla tanınmış derslerimdeki başarılarımla sizin gibileri arkamda bırakmış biriyim.
Ve emin ol gönül eğlendirenlerle hiç işim olmaz , ve şu ana kadar hiçbir erkeğin peşinden koşmadım.koşmam da şimdi benimle bir daha muhatap olma . "Yüz ifadesi bir anda öyle bir değişmiştiki sinirden alevnenen gözleri ile etrafta yangınlar çıkarıyordu. Uzun bir bakışmanın ardından sınıftan çıkıp giden taraf ben olmuştum nereye gittiğimi bilmiyordum en üst kata çıktım.
Karanlık bir yerdi , kullanılmayan bir yer olduğu belliydi.
Oturup kulaklığımı taktım .
Sinirlenmiştim sakinleşmem gerekiyordu.Gözlerimi kapatıp şarkının içinde kaybolmaya başlamıştım.
(Lake of tears-to blossom blue /dolunayın dinlediği şarkı , dinleyin.)Yanımda bir hareketlenmeyle aniden gözümü açıp yumruğu geçirdim.
Kim olduğunu bilmiyordum ama tekme tokat girişmiştim.
Kulaklığı çıkarıp "kimsin olum sen ha kimsin lan""Dur ya dur ben benim "
Vurmayı kesip telefonumun flaşını açtım."Ha senin ne işin var be burda "
Şu zengin ve yakışıklı olduğunu sanan çocuk yerde kaşı kanlı bir şekilde bana bakıyordu.
"İyimisin kızım sen lan " elini kasına götürüp baktı " lan kanıyor nasıl yaptın lan bunu ahhh acıyor '"Of amma nazlı çıktın ha sende alt tarafı iki yumruk çaktık , hem sende yanına gelip korkutmasaydın"
"İyimisin diye peşinden çıkayım dedim gelmez olaydım anam bu ne kaş göz kalmadı"
Eğilip "hadi ya o kadar acıyormu?" dedim.
"Hıhı tır geçmiş gibi hemde dedi.''
" tamam gel bir revire gidelim "
"Tamam " deyip elini uzattı "kaldırsana".
Ayağa kalkıp elimi uzattım tam tutacakken ekimi çektim ve yeri boyladı. Nihahahah." ahhhhh kızım manyak mısın sen?"
"Hadi boş boş konuşma gel , kalk kendin ayağa her erkeğin arkasında başarılı bir kadın vardır ama o kadın ben değilim koçum, hadi kalk ,lan hadi yaylan bakalım."
"Of tamam "Ve şu adını bilmediğim mahlukla kalkıp revire gitmeye başladık .
Sanırım başıma fena bir bela almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Girl
ChickLitbu hikayede kendinizi bambaşka bir serüvende gibi hissediceksiniz .kendinizi bazen hikayenin kahramanlarıyla yaşıyormuşuzsunuz gibi hissedeceksiniz bu sıcak ve huzurlu hikayeyi ben yazmaya hazırım peki ya siz okumaya hazırmısınız?