Başlangıç :)

119 10 3
                                    

Gökyüzüne aşık bir umudun satırları bunlar. Maviligini sevdiginiz gökyüzünün siyahlarını.. Size sizi anlatacağım. Mutluluğu bekleyerek aptallık ettiğinizi, asıl mutlulugun kendinizinde olduğunu.. Eminim ki şu an hepinizin moralini bozacak olaylar var ve bu olaylar size ölümcül bir hastalık gibi geliyor. Sanki sorunlarınız sizi boğacakmış gibi. Adını koyamadığınız ama hep var olan içinizdeki acılar.. Geceleri uykunuzu kaçıran durumlar yaşamış olabilirsiniz. Ama bu sizin yüzündeki gülümsemeyi çalmamalı. Dünyanın en dertli insanı sizmişsiniz gibi gelebilir ama bana inanın siz değilsiniz. Siz çok uzak kaldı sen demeliyim. Hey sen şu an bunu okuyan biraz gülümser misin lütfen? Bi gülüşünü bana hediye et. Kalk şimdi hadi kalk ve git aynanın önüne kendine ne kadar bencil davrandığına bak. Ağladığın her saniye için misliyle gül şimdi. Kulakların kahkaha sesini unutmuş dostum. Kulaklarınla tanistir kahkanı ve unutmamaları için elinden geldiğince yakın tut onları. Yüzüne gülümseme bu kadar yakışken gülümsememenin çok aptalca olduğunu farkettiğin için seni tebrik ediyorum. Bir daha aptallık yapma dostum hayat pişmanlığı yaşamak için oldukça kısa. Ve mutluluğu bekleyecek kadar da uzun değil. Bu yüzden mutlulugu bekleme dostum sen mutluluğa git. Sevdiğin bir şarkıyı son ses açıp ona eşlik et. "Sesim kötü." diyenleri duyar gibiyim. Hadi ama bu kimin umrunda sen mutluluğuna bak. Kimsenin seni eleştirmeye hakkı yok. Sende onları eleştirme, sana davranılmasını istedigin gibi davran insanlara. Negatif düşüncelerinı bırakıp gel benim yanıma. O gözyaşlarını silip, yüzündeki somurtmayı kesip, içindeki ağrıyı yok edip gel. Ve kendini sev. Inan bunu hakediyorun, sen iyi birisisin. Gulmek sana çok yakışıyor kimsenin bunu çalmasına izin verme. Seni uzen insanlardan uzak dur. Çünkü bir zaman sonra bunun için çok geç olabilir. Şu an kendine yeni bir sayfa acabilirsin gecmisini affedebilirsin, yeniden hayal kurabilirsin hadi ama inan biraz küçücük, azıcık, minnacık. Biraz umut istiyorum senden, gerisini bana bırak. Dediklerimi uygulamaya çalış o zaman daha mutlu olacaksın. Eğer sen kendine inanmazsan başkalarıda inanmaz. Neden yapsinlarki bunu? Kendinı sevmeyen birini neden sevsinler? Kendine değer vermiyen birine neden değer versinler? Sustun. Susma, bunlara bir cevap bulamazsak sen üzüleceksin ama ben buna izin veremem. Ne kadar degeli olduğunu hatirlaticam sana, o güzel yüzüne gulumsemenin ne kadar yakıştığını, çok iyi birisi olduğunu, ve sen olduğunu hatırlatıcam. Ve sende hatırlayacaksın, bir daha unutmamak üzere.. Şimdi git ve düşün ne kadar değerli olduğunu benimse biraz. Sonra tekrar gel ben burdayım dostum. Kendine popüler davran. ;)

BEN MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin