❌🖤❌

706 22 4
                                    

Mimochodom na obrázku hore je Matúš.

Piatok 23:16 backstage

Vrútime sa do ich izby a skryjeme sa.

,,Nevideli ste tu nejaké dievčatá?"
,,Nebojte sa pán SBSkar, mi ich tu neznásilníme" samozrejme že to bol Dalibor.

,,Už môžte vyliezť."
,,'Nebojte sa pán SBSkar, mi ich neznásilníme'? To čo bolo?"
,,Ale nič" uchechtne sa Matúš.

,,Po koncerte sa ideme ožrať ok?" spýta sa Rose.
,,No neviem či Samo príde" chechce sa Dalibor ,,v tom čase už je s niekym v posteli."

Samuel naňho zazrie tak Dalibor stíchne.

,,A ako ste sa vlastne vy traja spoznali?" zaujíma sa Rose.

Chalani sa začnú smiať. Nechápem.

,,Samo-alfa samec, chodil pred školou čakať moje spolužiačky."

Na to všetci, okrem Sama, vybuchneme do smiechu. Samozrejme.

,,Haha crew, na scénu" vojde do miestnosti nejaký chlap.

Samuel

Všetci vyjdeme, zavriem dvere. Niečo sa za mnou zakopne, niekto spadne na mňa tvárou v tvár. Pozriem sa do tých očí. Jagajú sa ako hviezdy.

,,Ehm prepáč" ospravedlní sa, zdvihne sa a obaja začervenano pokračujeme v ceste. Našťastie to nikto nevidel. Teda, snáď, lebo Matúš má oči všade.

Rose

Ja som sa dnes fakt zabávala, len Lexie bola nejaká divná. Celý čas sedela na stoličke a pozerala do zeme.

,,Lexie veď povedz nad čím premýšľaš."
Asi si ma nevšimla pretože stále tupo hľadí do zeme. Fajn.

,,No dobre ste to zaspievali chalani" pochválim ich.

Lexie

Zdvihla som pohľad na Samuela. Keď sa naše oči stretli, odvrátila som pohľad.

Premýšľam nad tým čo sa nikdy nestane.

Samuel

Chcem ísť spať. Som hrozne unavený, ani neviem z čoho. Potrebujem si len tak prečistiť hlavu.

Neviem či ma vyžmíkala dnešná show, alebo za to môžem ja sám. Vstanem zo stoličky a mierim si to späť do backstagu. Rozložím sa na gauči a zaspím.

Lexie

,,Už by sme mali ísť na internát nie?" opäť mám obavy. Vždy som bola tá zodpovedná.

,,Prosím ťa."
,,Tak ja už idem."

Vlastne nikto si nevšimne môjho odchodu.

Po ceste si zapálim a rozmýšľam. Len tak, nad životom.

Prídem na internát, osprchujem sa, umyjem sa a idem spať. Zajtra to bude ťažký deň.

Sobota 11:57 internát

Počujem klopanie. Myslela som si že Rose je už doma. Asi som sa mýlila.

,,Áno?" otvorím dvere.
,,No tu ti ju nesieme" prekvapivo, v našich dverách sa objavia Dalibor, Samuel a Matúš. Rose sa chichoce, ledva stojí. Zavriem dvere, odvediem ju do postele, nech si pospí.

Vojdem na balkón, sadnem si na stoličku a zapálim si. Pozerám na oblohu, 14 ročné baby sa vracajú z kalby. Hovoria ako moc pijú, a pritom si dajú tak maximálne Frisco. Je to vtipné.

Samuel

Sedím u Matúša na balkóne a fajčím ten humus, ktorý mi ničí pľúca. Rozmýšľam. Prečo som si to tak dobabral? Mohol som mať s ňou krásny život. Ale ja sa vyspím hneď s prvou ktorá mi príde pod nos.

Pozriem na oblohu. Ešte som neskončil. Svoj cieľ mám rovno pred nosom. Ale musím si ho všimnúť.

Je to ako keď strieľate, ale neviete na čo. Zobral som do rúk zošit, a začal som zapisovať nový text do pesničky.

Občas premýšľam že s tým skončím. Chcel by som zmiznúť. Aspoň na chvíľu.

Samuel: chcem s tebou
zmiznúť.
                   
Prečítané 13:46

Hi guys,
Dnes krátka časť.
Prajem pekný deň.

Samuel, Miluj ma!✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora