Evet sonunda İstanbul dışına çıkıyordum ve buna gerçekten ihtiyacım vardı.Bu şehir iyiydi ama içindeki insanlar kötüydü ve sırf erkeğim diye her bir boku yapabileceğini sanıyordu.
"Beni duydun mu kızım?"diyen annemin sesiyle kendime geldim.
"Hıhı duydum anne"dedim aslında hiç birini duymamıştım.
"Söyle bakalım ben ne dedim?"aha şimdi y*ğı yedim hemde en büyüğünü.
"Iıı...şey...şey dedin işte"
"Bak tekrardan söylüyorum erkeklerle çok samimi olma"bunu abimde söylemişti.
"Yabancılarla kesinlikle konuşma sonra fidiye neyim isterler"bunu hep söylerdi.
"Anne fidiye değil fidye o"
"Her neyse oda arkadaşınla iyi anlaş ne de olsa kızdır o ama eğer seni yoldan çıkartıcak bir şey yaparsa kızla bir daha konuşma"çüş anne ne yapacak sanki kız.
"Tamam sultanım"dedim ve susmak bilmeyen anneme sıkıca sarıldım.Sarılınca annemde sustu ve bana sarıldı.
Acep ben daha önce niye sarılmadım ya aklıma sıçıyım ben.Annemle vedalaştıktan sonra otobüse bindim ve yola çıktık.Yolda uyumadım hatta kimse uyumadı ve yol boyunca delicesine dans ettik.Hemde bu aralar favori şarkım 'yarim' -multimedya- ile delicesine eğlenmiştik.Hatta bazı bölümlerinde halay çektik.
Evet Alanya'ya geldik.Çok şükür.Hemen otobüsten indim ve valizimi alıp konuşma yapmak için hazırlanan müdürümüzün yanında toplananların yanına gittim.Herkes gelince 'çok sevdiğim' okul müdürümüz konuşmaya başladı.
"Evet çocuklar beni dinleyin.Otelimize geldik ve hepimiz yol yorgunuyuz o yüzden çok uzatmayaraktan konuya giriyorum.Odalarda iki kız veya iki erkek yerine bir kız bir erkek olarak kalacaksınız."
WTF?NE BEN ÖLSEM BU KARŞI CİNS GÖRÜNCE SALYASI AKAN ERKEKLERLE AYNI ODADA KALMAM
GİT KENDİN KAL KARINLA KALACAĞINA MÜDÜRÜM
"Kızlar kalsa günaha girerler yani dedikodudan uyuyamazlar erkekler oyun oynamaktan uyuyamaz o yüzden böyle bir uygulama yaptık.İtiraz istemiyorum o yüzden herkes odalarına marş marş!"
Aslında haklısın be moruk.Ben ve Cansu dedikodu yüzünden uyuyamayız bu yüzden hem kötü bir uygulama hem de iyi.Daha fazla düşünmeden bir çok öğrencinin peşinden bir kedinin kuyruğu gibi onları takip ettim.Cansu benim yakın arkadaşımdı fakat bacım değildi.Benim bacım kuzenim olan Aslı fakat Aslı bizim okulda okumuyor.
Nınınınını
Evet bu gece de benim için yakalım be dostlar.Şu anda aynı odalarda kalacak kişiler belirleniyor.Ve işte o an.
"Defne Kaya ve Fatih Aydın aynı odada kalıyorsunuz alın kartlarınızı yukarıya"
Ben şimdi okulun en kıçı havada kişisiyle aynı odada mı kalacaktım?Lanet olsun bu çocuk hem afet hemde egolu bir kişi.Yeniden lanet olsun ben bu çocuğun egosunda ezilirim be.
KAHRETSİN.HEMEN EGOLU OLMALIYIM.Odaya gelirken hiç konuşmadık sadece ortamda asansördeki ve odası karşımızda olan burnunu karıştıran amca bize yaşlarımızı,nereden geldiğimizi sordu ve bizde cevap verdik.Yani ortamda sessizlik yoktu ama ikimizin arasında büyük bir sessizlik vardı.Odaya aynı anda girmeye çalıştığımız için onun valizi benim bacağımın soyulmasına neden oldu.
"Ahh" Lan insan dönüp bir bakar be vicdan-
Ve çocuk bana döner.
"İyi misin?"
"Çoook iyiyim ya sadece bacağımda küçük bir yer çizildi sorun yok!"
"Özür dilerim bilerek olmadı"
"Haa diyorsun ki istesem bilerek yapardım!"
"Ben öyle bir şey mi dedim yahu?"
"Bari biraz insan olup yerden kalkmama yardım et"
"Bekle prenses"
"Bana prenses deme!"Prenses kelimesinden o gereksiz herif yüzünden iğreniyordum ve biri dediği anda o sahneler aklıma geliyordu.
"Tamam sana bir daha prenses demem prenses"
"Bak düzgünce rica ediyorum o kelimeyi sevmiyorum ve her duyduğumda iğreniyorum lütfen"dedim beni anlaması için sesim gayet yumuşak çıkmıştı.
"Haa sen şu antiprenses kızlardansın yani"
"O herif aklıma geliyor tamam mı antiprenses felanda değilim o gerizekalı yüzsüz pislik herif aklıma geliyor anladın mı?!"yine dayanamayarak ağlamaya başladım.Şerefsiz adam yine günümü mahvetti.İnşallah ben buradayken geberirsin de bir yerlerlerime kına yakarım.
AMİN!
"Ben ben bilmiyordum özür dilerim gerçekten seni ağlatmak istemezdim yani üzgünüm"dedi yanıma otururken.
Hiç cevap vermeden gözyaşlarımı sildim ve gülümsemeye çalıştım.Fatih bana 'sen ciddi misin' der gibi bakıyordu.Ee çocuk şaşırmıştı.
"Hadi kalk bakalım"dedim hiç bir şey olmamışcasına.
"Sen iyi misin yani demin ağlıyordun şimdi gülüyorsun?"şaşkınlığı gözlerine de yansımıştı.
Güçlü bir kahkaha attıktan sonra elimi kalkması için uzattım ve kalktı.Odaya iyice yerleştikten sonra yatağıma geçip laptobumu alıp bir Oğuzhan Uğur delisi olarak 'pinç' in yeni bölümünü izlemeye başladım.Adam hem çok sempatik hemde çok komikti.İzlerken kahkahalara boğulmamak imkansızdı.
DOSTUM BU ADAM BİR HARİKA!
Ben pinç'in ortalarını izlerken Fatih yatağından kalkıp yanıma geldi ama yatmadı sadece beni dürtükledi.
"Efendim Fatih?"
"Ya koltuğa geçte birlikte izleyelim ben izleyememiştim"
"O zaman baştan mı izleyeceğiz?"diye saçma bir soru yönelttim.
"Yok sondan başlayalım ne dersin Defne?"bak birde dalga geçiyor.
"Bana uyar"dedim onun gibi alaylı bir ses tonuyla.
"Ya hadi boş yapmada geç işte"
"Tamam geçtim no panik"
Koltuğa geçince Fatih'te benim yanıma geldi.Videoyu başa aldım ve tekrardan izlemeye başladım.Kaç kere izlesemde adama deliler gibi gülüyordum.Ben gülerken Fatih'te gülüyordu fakat bana bakarak gülüyordu.Videonun ortalarına geldiğimizde popom acayip derecede kaşınıyordu.Bende kaşıyanıyacağımı bildiğim için rahatsızca kıpırdanmaya başladım.Gittikçe artan kaşınma ve artık Fatih'inde rahatsız olması komiğime gitmişti ve kocaman bir kahkaha attım.
"Kızım bir rahat dur iki saattir götünde kurt varmış gibi kıpırdanıyon"dedi ve 'Kırgın çiçekler'deki yurt müdürünü taklit ederek ağızına vurdu.Ben yine kahkaha attığımda bu sefer Fatih'de gülüyordu.
"Ya sen izle ben geliyorum"dedim ve tuvalete yöneldim.
"Beklemedeyim"Ohh be!Benim popom kaşınmıyormuş tuvaletim olduğu için kaşınmış gibi hissettmişim ben.Elimi yıkayıp ışığı kapattım ve dışarı çıktım.Çıktığımda gördüğüm manzara karşısında gülümsememi gizlemedim.Neden mi?
Fatih eline telefonunu alıp oynamaya çalışıyor ve bu oynadığı oyun her neyse büyük bir ihtimalle internetli bir oyun bu yüzden şu anda Fatih koltuktan kafasını sarkıtmış ayakları tepede duruyor.
"Fatih"dedim gayet yumuşak bir sesle fakat Fatih korktu ve kafa üstü yere kapaklandı.
Dhchckvkjkvkn
YARILDIM
HjgjbkbkkYanına gittiğimde o da gülüyordu.Birlikte biraz daha güldükten sonra benim uykum geldiği için tuvalete girdim ve üzerime abimden çaldığım sıfır kollu tişörtünü onun altına da pijama-demin pijama yerine pişama yazdım gjvjhkn-takımımın şortunu giydim ve son olarak saçımı ev topuzu yapıp tuvaletten çıktım.Ben giyinene kadar Fatih çoktan giyinmiş ve yatağına yatıp telefonunu almıştı.Bende kendi yatağıma geçtim ve telefonumu alıp 'Bacım' a mesaj attım.
D:bacımmm
A:gardaşım bir ihtiyacın var mı gardaşım?
D:dhghbkjl
A:ghgjbkglm
D:ya bacım keşke sende olsan burada
A:kızım ben burada eniştenleyim *gözlüklü emoji*
Yatağımda dikleştim ve "Neee eniştem mi ne ara yapmış acaba?"diye anırdım.
"Ne eniştesi kızım?"dedi Fatih
"Boşver ya"diye geçiştirdim ve yatağa geri yattım.
D:ne ara bacım?
A:ya sana bahsetmiştim ikimizden birbirimizden hoşlanıyoruz ama açılamıyoruz diye bugün enişten geldi seni seviyorum dedi sonra bende kendimi hiç naza çekmeyerek bende dedim ve şu anda kafeden çıkıyoruz
D:oha kızım niye aramadın beni?
A:teyzem tatile gittiğini söyleyince rahatsız etmek istemedim
D:bacımsın beee *yumruk tokuşturma emojisi*
A:tabii kızım ne sandın *aynı emoji işte uğraştırmayın beni gjbkn*
D:ee şimdi nereye gidiyonuz?
A:beni evine davet etti oraya
D:ooooo ben seni rahatsız etmeyim meşgul olursun sen *göz kırpan emoji*
A:sapıklaşma kızım
D:haydi iyi işler bacım dikkat et hamile neyim kalma fkblvj
A:fesatsın kızım sen
D:acaba çocuk olunca evlenir misiniz?
A:bak vallahi engellerim kızım seni
D:işini daha kolay yapmak için mi?
A:defne bana tatilden gelince hatırlat seni bir güzel dövecem
D:karnındaki yavrucağa şimdiden acıdım gjbkm
A:ALLAH SENİ KAHRETSİN EMİ REZİL ETTİN BENİ ÇOCUĞA
D:lan yoksa mesajları gördü mü?
A:evet yemin ederim şu anda renkten renge giriyor
D:siktir!
A:aferin sana bacım
D:ben kaçtım *kalp emojisi*
A:kıçın sıkışınca kaç zaten şerro
D:bende seni seviyorum bebeyim
Bugün de bacım birine rezil ettikten sonra ihtiyacımı giderdim ve uykuya kendimi bıraktım.Ben geldimmmmmmmmmm.
Bölümde kahkaha attığım yerler çok oldu ve şu ana kadar tamı tamına 1280 kelime yazmışım way anasını sayın seyirciler 😂😂İlk bölüm çok uzundu oldu diğer bölümler biraz kısa olabilir.
Neyse ben kaçtım bu uzun bölümden sonra bir Teen Wolf iyi gider.
🙋🏻🙋🏻🙋🏻