kita skip lah erk...hehehe....
2hari sebelum majlis...kedua keluarga sangat sibuk...busy gila...dengan hiasan pelamin dalam rumah...bertemakan entah lantaklah kan haha okok back to the story...eyqa menolong menggalihkan pasu² bunga tapi dia di marahin sama T.Sarah...
T.Sarah: Ya allah!!!eyqa... kan mama dh cakap x payah buat apa² awat degil ni nak oi....hallah....
Eyqa: ermm bosan lah mama x buat apa...x kan goyang kaki je tngk org buat kje x baik lah...
T.Sarah: haih dh duduk diam² kalau nk tolong gi tolong gubah bunga kt dalam tu lpstu rehat tuk sementara waktu...nanti eyqa dgn wal mama x kn jumpa kan tau esok...masa majlis bru korng jumpa balik ok?
Eyqa: mama nk bwk dia jauh² pn x pe hahahahahahaha ltk die dkt kandng harimau biar kne baham hahahahw
tiba²shawal menyampuk
Shawal: eh kau gelak² kau tunggu malam lps nikah aku jdi rimau aku baham kau nnti...tunggu ar.....
T.Sarah; Tak senonoh betul lah budk ini...heysh dh! pi msuk tolong org sne wal pemalas nya main gameeee je tau
Shawal: alah stu je lgii
T.Sarah; no! bagi fhone tu sni!
Shawal: tapi² mama nooo
T.Sarah: give me your fhone Tengku Muhammad Shawal...
Shawal: ok...nh...byee nk tolong hirm...
T.Sarah: erm eyqa pergi lah msuk bilik sne rhat...nnti x penat...ok...mama jap agi nk balik dh...eyqa jaga diri ok kita jumpa nnti mse majlis ye syg
Eyqa: baik bossku!!! hehhehe
T.Sarah; ok mama nk sambung sikit lagi ok...dh eyqa msuk jngn wat ape ape fhm...
Eyqa: ylhhh
pada malam itu eyqa termenung sendirian di luar jendela beserta kan angin embun .... tggal esok je dia jdi bujang lusa dh jadi bini org...shawal x bagi dia jtuh cinta dgn dia tpi eyqa sudh cintakan shawal sejak hri kedua msuk keje heheheh...tpi nk wat cane arn hahahahha...sedang sibuk termenung eyqa pun tertido dkt tepi jendela tapi dia tersedar dri lena sebab terhantuk dinding hahahahahahahahahshhs...terus bagun dan tdo di tempat sepatutnya.. hahahahahah....Pada ke esokkan paginya...eyqa bangun mandi dn turun untuk breakfast...die tenung lama plamin yg dkt ruang tamu tu...esok harinya huuuuuu...ayah nya menegur..
Ayah: along?ok x ni? temenung dok tenung pelamin tu knpr...
Eyqa: x de ape ape sje je tgk cntik...
Ayah: esok dh harinya...jdi isteri yang baik taat pada perintah suami jngn tinggi suara jngn derhaka fhm?
Eyqa: yee fhm ayah ksygn kuu
Ayah: dh makan...
Eyqa: yelah ....
Bersambung...
vote and coment ok❤😢
maap pendek huu
YOU ARE READING
My Boss My Husband
Romancemengisahkan tentang Tengku Muhammad Shawal dgn seorng gadis yg bernama Nurul Shafiqah yg berkerja sebagai PA kepada shawal. One day eyqa balik ke kampung untuk berjumpa ibu bapa nya. bila pulang ayah nya telah memberi tahu mahu menikahkan dia dgn an...