Super Dovolená

137 9 1
                                    

Tak jo už máme kufry a poletíme. "A jak dlouho poletíme?!" Ptám se unaveně mamky když je 4:37."no asi 2 hoďky" Odpoví mi mamka. "Achjoo" Mumlám. Už jsme doletěli. Bylo to hodně dlouhé ale přes to jsem si poslouchala písničky. Hledali jsme kufry. Hned byli první to jsme měli zrovna štěstí. Asi hoďku jsme jeli busem a poslouchali jsme tam nějaké Řecké písničky které byli příšerné. Už jsme tam dojeli ze začátku když jsem to viděla ze předu moc se mi to nezalíbilo ale až jsme byli u recepce tak to tam bylo mooooc hezký zatím co rodiče čekali frontu na klíče na pokoj tak jsem se s bráchou Domčou šli kouknout ze zadu bylo to krásné bazén tak obří bar krásnej zmrzlina vypadala dobře a byli tam asi tak tři hotely bylo to super a co by nemělo v Řecku chybět jsou...... Kočičky! 😍ty miluju. Bylo jich tam strašně hodně. Nakonec nebyl žádnej volný pokoj tak jsme museli čekat. Zatím jsme šli do obr bazénu bylo to studené ale ne až tolik. Nebylo tam ani tolik lidí. Dostali jsme klíče a náramky pokoj byl hezkej s balkónem a s klimatizací. Večer tam nějací Slováci venku hráli ping-pong ten hlas mě přišel.... No..... Nějakej povědomí. Byla tam holka a kluk byli to nejspíš sourozenci a měli tam rodiče.... Teď jde hrát ten kluk s jeho ségrou.... Byl hezký😍a moc povědomí.... A v tu chvíli jsem si uvědomila že ta holka je doopravdy nejspíš jeho ségra.... Já jsem jí znala...

DovolenáKde žijí příběhy. Začni objevovat