supr Dovolená

82 8 0
                                    

Ano.... Byl to on! To nene to fakt je on.... Skončili šli do stejného baráku kde jsme my. Šli na naše patro radši jsem zalezla na balkón psala jsem Káje co se stalo nevěřila mi vyprdla jsem se na ní byla jsem na balkoně a prohlížela Samovi fotky Dominik přišel za mnou.... "Cože Tery?!" Úplně jsem se zarazila a vypla jsem mobil "ee.... No co je?" "Ty ses do někoho zabouchla?"Zeptal se mě Domča. "No jo.... " Začervenala jsem. "Moon co?" Doplnil mě Dominik. "Jo....Asi jsem ho potkala s Klárkou 😭😍počkej ty ho znáš osobně?!" Klárka šla na balkón byli vedle nás! "Jé ahoj Domčo" Pozdravila ho Klárka. Koukala jsem tak divně. Přišel..... Sam! " No nazdar ty kulišáku! To je taková náhoda... Jé to je tvoje sestřička? 😊😘" Zeptal se ho Samko. "No jasně" Šťouchnul do mě. "A-ahoj já j-jsem T-Terka😊😍" A málem jsem se rozbrečela. "Si v poho Tery?" Koukala na mě Kláriska. "No to víš ona má ty chvilky když vidí nějakéh HEZKÉHO YTbera a má jeho všechny merche a podpis z kartičky." Řekl Dominik..... Bylo ticho.... Musela jsem něco říct..... "No.... Já.... Musím na záchod" A rychle jsem odfrnkla pryč. "Tvoja sestra nevie že sa se mnou znáš?" Zeptal se Sam Domči. "Teď už jo😂" Odpověděl Domča. "Hele nechcete s najmä ísť na večeři a do bazénu?" Zeptal se Sam. "No tak jo ale bez...." "Terka pôjde" Přeskočil Sam Domču. "No ok no" Souhlasil Dominik. Přišla jsem. Nikdo nikde. "Kam jako jdeš?!" Zeptala jsem se Domči když měl na sobě plavky a triko. "No jdu do bazénu.. " "Ckjjjjj na mě.. " Oblékám se do plavek. "Ne!" Křikl na mě Dominik. "Co je?!" Koukám tak na něj. "No chci být...... Sám" "Tak jo no😒" Dominik šel pryč. "Kde máš Terezku?" Ptá se nejistě Samko. "Eee....Terka? Tak ta říkala že nechce..." Za lhal Dominik. "Ou Aha😔" Koukala jsem ven. Byla jsem unuděná ale v tom najednou uvidím Sama ,Dominika a Klárku. "Same" Volám na něj. "Hele to je Terka" "Neříkal si mi že půjdeš sám?!" "No eee 😅no ok sry pojď." Sam byl najednou veselejší vzala jsem si šaty a pod tím plavky a šli jsme na večeři. Vybrala jsem si těstoviny s výborným masem a zeleninou (abych vypadala že hubnu xd). A šli jsme do obr bazka zatahovala jsem břicho jak to šlo. Byla sranda ale pak bylo pozdě a musely jsme jít. "No tak za tím ahojte zitra se dúfam uvidíme" A políbyl mi ruku začervenala jsem se....

DovolenáKde žijí příběhy. Začni objevovat