|4|

222 9 1
                                    

Hayatımın biteceğini anlamıştım.

Karşımda bir kız vardı. Elleri, bacakları ve gözleri bağlıydı. Ve kızın üzerinde hiçbir şey yoktu. Ve kız. Kız ağlıyordu. Arkadan Taehyung çıktı. Sadece boxerı vardı. Sanırım onlar yapmıştı ya da yapacaktı. Taehyung beni görünce hemen odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Beni duvarla kendisi arasına aldı. Korkudan yüzüne bakamıyordum. Kutuplar kadar soğuk ve kalın sesi ile "Bana bak." dedi. Ve sonra çenemden sertçe tutup yüzümü yukarı kaldırdı.

Jimin dışında ilk defa bir erkekle bu kadar yakındım. Seulgi yakın ol derken bundan bahsetmiyordu herhalde. Çünkü bu fazla yakın. Bakışları yavaştan dudaklarına kaydı ve yaklaştı. Aramızda çok az bir mesafe vardı ki elektrikler kesildi. Ben de bunu fırsat bilerek arasan sıyrıldım. Jimij o sırada  beni arıyordu. Karanlık olduğu için beni görmedi ben hemen gidip ona sarıldım. Biraz ürktü ama sonra benin olduğunu anlayınca o da karşılık verdi. Taehyung görünmemek için o korkunç odaya girdi.

Hemen yukarı çıktık arkadan Taehyung da üzerini giyinmiş bir şekilde geldi. Herkes evine dağılmıştı. Mekan bomboştu. Taehyung, ben, Seulgi ve Jimin kalmıştık. Ben hala yere bakıyordum. Jimin her şey için teşekkür etti ve Taehyung'a sarıldı. Taehyung Seulgi'ye de sarıldı. Son olarak geldi ve bana da sarıldı ama ben çok fazla karşılık vermedim. Hiçbir şey demeden arabaya geçtim. Eve gidince kesin sorguya çekilecektim ama umrumda değil. Kafam hafiften gidik olduğu için arabada uyuya kaldım.

Seulgi'den

Arabaya bindiğimizde kafamı zor tutuyordum. Joohyun çoktan uyumuştu. Jimin bu haliyle nasıl araba kullanıyordu en ufak fikrim yoktu ama saat geç olduğu için oklar bomboştu pek sıkıntı çıkmadı. Kimine döndüm ve "Aşağı katta ne vardı Joohyun orada napıyormuş?" diye sordum Jimin de hafif nana dönerek "Bilmiyorum ben gittiğim anda elektrikler gitti sadece Joohyun geldi ve sarıldı başka bir şey görmedim. Ha bir de biri daha vardı Taehyungdu galiba." dedi ben de kafamı sallayarak karşılık verdim.

Taehyung ve Joohyun aşağı katta napıyor olabilirler diye düşündüm. Sonra neyse Joohyun konuştuklarımızı gerçekleştirdi diye düşündüm ve boş verdim.

~~~

Joohyun'dan

Sabah başımın olağanüstü ağrısıyla uyandım. Gece geç gelmiş olmamıza rağmen çok erken kalkmıştım. Hep böyle olur zaten. Hemen Gece'ye mamasını koyup onunla biraz oynadım ve aşağı indim. Seulgi ve Jimin oturma odasında uyuya kalmışlardı. Üstlerini nile değiştirmemişlerdi. Yanlarına gittim ve ikisine de hafifçe dokundum. Seulgi titreyerek kalkınca Jimin de otomatik olarak kalktı.

Onlara ciddi misiniz bakışı atarken Seulgi kalktı ve hemen lavaboya koştu. Jimin de kalkıp gerindi ve bana da bir yandan günaydın dedi. Ben de ona karşılık verdim.

Jimin elimden tuttu ve beni oturttu. Ve sorgular gibi "Ee şey dün aşağı katta noluyordu?" dedi. Bir anda içimde yine ufak çaplı bir savaş gerçekleşti. Ona anlat Jimin Taehyungla konuşur ve senin için iyi olur. Diyen tarafıma karşılık. Joohyun mal mısın söyleme Jimin'i biliyorsun aubuk subuk anlamlar çıkartır senkm sinirini bozar ayrıca oldu bitti takma artık. Diyen tarafım vardı. Yine iki tarafı da değerlendirip 2. tarafı seçtim. Yine bunlar 3 sn içinde oldu tabii.

Kafamı ona doğru kaldırarak "Sadece tuvaleti arıyordum bir anda elektrikler kesildi." dedim. Pek inanmamıştı. Sanırım Taehyung'u görmüştü.
"Sanki orada Taehyung da vardı?" dediği anda bir üşüme geldi ve titredim. "Öyle mi haberim yok herhalde o da tuvaleti arıyordu." dedim ve sonra kafama bir tahta düştü orası Taehyung'un mekanı tuvaletin yerini yaptığı kadınların bedenleri kadar iyi biliyordur diye geçirdim.

Ama bu tahta keşke daha önce düşseydi. Jimin bana salak mısın diye bakarak "Iıı şey Joohyun biliyor musun bilmiyorum ama orası Taehyung'un yani tuvaletin alt katta olmadığını biliyordur herhalde." dedi dalga geçerek. Salak çocuk. Ben de gülerek karşılık verin ve hemen odama çıktım. Herhalde orada durup Taehyungla öpüşmek üzereydik Jimin, harika bir duyguydu  falan dememi beklemiyordu.

Odama çıkınca telefonuma baktım. Gecenin veterinerinden mesaj gelmişti. Gece'nin katma aşısının yapılma vakti gelmişti. Hemen Geceyi alıp Jimin'e söyleyip evden çıktım.

Aşılar yapıldıktan sonra eve geri geldim. Banyoya girdim ve kahvaltıyı ettik. Yemek boyunca Jimin çok garip baktı ama napıyım ona söyleyemem. Abuk subuk anlamlar çıkartıp beni sinir etmesine göz yumamam.

~~~

Ben, Seulgi ve Jimin korku filmi izleyecektik. Taş kağıt makas sonucu cipsleri ve içecekleri ben almaya gidecektim. Yola koyulduğumda çok ürkütücü bir ortam vardı. Sarı sokak lambaları ve gök gürültüsü bunun en büyük etkeniydi.

Yolda yürürken arkamda da biri yürüyor gibi bir ses vardı. Çok takmadan devam ettim. Marketi görünce hızlandım.

Her şeyi alıp çıktım. Giderken yanan çoğu sokak lambası artık yanmıyordu. Çok daha fazla korkmuştum. Şu an tek istediğim bir an önce eve gidip film izlemekti. Adımlarımı hızlandırdım. Ben hızlanınca ses de hızlandı. Ve daha da yaklaştı.

Yavaşladıktan sonra durdum. Durmamım sebebi ise telefonuma gelen mesajdı. Mesaja tıkladım.
Mesajda şöyle diyordu:

Gönderen: Bilinmiyor

Mesaj: Arkandayım.

HOLD ME TIGHT  | Kim Taehyung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin