Starten

129 7 1
                                    

What's missing? A. E. _. O. U.

I

What's opposite of hate?

Love

What's opposite of me?

You

I love you too

_______________________________
Er livet ikke smukt? Svaret er nej. Livet er lort. Det stinker, eller det kan dufte godt, men det er sjælendt.

Den sjældne gang er når du sidder i et fly sammen med din bedste veninde, og er på vej til meet and greet. Jeg glæder mig.

Vi skal møde Payton og Chase, og selvfølgelig mange andre. Payton er fandme. Fandme. FANDME FLOT, men jeg har en kæreste.

Om to timer er vi i USA. Vi skal bo hos min moster, men lige nu er hun på forretningsrejse, så det bliver bare Emma og jeg...og hendes hund. Det bliver fandme luksus.

2 timer senere

Vi bliver hentet af en taxi. Manden som køre er sød. Han spørg hvordan turen var. Emma og jeg svare, men Emma snakker mest, fordi hun er bedst til engelsk. Mit det bliver sådan lidt dansk blandet med engelsk.

Vi kommer til min mosteres hus. Det er stort, som i meget stort. Vi går ind og Charlie kommer løbene mod os. Emma kan ik så godt lide hunde, så hun bliver lidt bange.

Vi finder det store soveværelse. Smider vores ting og bliver enige om at gå en tur med Charlie, fordi så kan vi ogs se os omkring. Vi tager snoren om han og går ud.

Vi går ned til en sø som ligger tæt på. Vi sætter os på en bænk og begynder at snakke. Ligepludselig ringer min telefon. Det er Rikke. Hva vil hun? Hun siger.

"Laura altså din prutbanan."

"Hva så din bøvs?"

"Hvordan kunne dig og Emma tage over for at se Payton og Chase uden mig?!" Siger hun.

"Det var ik så svært."

"Din abe." Griner hun.

"Du kan da bare komme."

"Jaer som om at jeg har råd til det." Vi griner lidt.

Vi snakker færdig og siger farvel. Emma kunne høre samtalen, og hun sidder og griner. Vi griner og beslutter os for at tage hjem igen.

Til aftensmad bestiller vi en pizza. Mums. Vi spiser og sætter os i sengen. Jeg sige bekymret.

"Frederik har overhovedet ikke ringet eller skrevet en besked."

"Måske har han glemt det."

"Nej. Sådan noget glemmer han ikke. Han er den bedste kæreste på jorden. Han ville ikke glemme at skrive besked. " Siger jeg frustreret.

"Vent nu og se. Der er jo også tidsforskel. Måske har du fået en besked imorgen."

"Ja du har nok ret."

Vi beslutter os for at gå i seng.

Godnat<3

•••••••••••••••••••••

Første kapitel ude!!!!
Nyd det.
Vi ses.
Møjn.

Bla bla bla...Where stories live. Discover now