Omg!!! Part 1

48 2 3
                                    

Getting judged for being real, while others get loved for being fake

Isn't that unfair?
___________________________________

Godmorgen. Jeg har sovet som en sten. Emma sover stadig. Jeg står op og vikler en morgenkåbe omkring mig, og sætter mit hår op i en rodet knold.

Da jeg åbner døren springer Charlie op i mine arme. Jeg griner lavt og går nedenunder med ham. Jeg giver ham noget mad og begynder at lave noget til Emma og jeg.

I dag tror jeg bare at det bliver en slap af dag. Måske en shoppe dag. Når Emma vågner vil jeg snakke med hende om det.

Jeg finder min telefon frem. Frederik har ikke skrevet. Er der et eller andet galt? Jeg begynder at skrive en besked, men så kommer jeg i tanke om tidsforskellen. Jeg bliver lidt frustreret og ligge min telefon væk.

Maden er færdig og Emma er stået op. Vi beslutter at tage ud at shoppe. Vi trænger til noget nyt tøj. Vi spiser og tager tøj på.

Vi finder en taxa, som køre os ind til byen. Vi siger til taxachaufføreren at han bare kan holde her. Han nikker og holder ind til siden. Vi giver ham penge og går ud.

Vi ser en tøj butik vi bare må ind i. Der er sådan noget rigtig street tøj. You know.

Vi går der ind. F-U-C-K det er fedt tøj. Jeg kunne købe hele butikken hvis jeg havde råd. Damn. Det er cool.

Vi finder noget fedt tøj og prøver det. Emma finder en trøje og en fed nederdel. Jeg finder en kjole som jeg tror jeg vil tage på til meet greet.

Efter at have købt tøjet tager vi på Starbucks. Vi vælger begge at få en is kaffe. Vi sætter os ved et lille bord i et hjørne.

Vi snakker, men så bliver min koncentration om snakken hævet væk, fordi jeg ser den her dreng. Først efter vi har fået øjenkontakt går det op for mig at det er Payton!! Han smiler til mig og jeg bliver helt rød i hovedet, men smiler selvfølgelig tilbage.

Han går ud og ser sig tilbage. Vi får øjenkontakt igen, men jeg bryder den ved at kigge ned, fordi jeg blev for rød i hovedet. Emma lægger mærke til det og siger.

"Når når Laura. I think moto moto likes u."

Jeg griner og dasker til hende....

Forsættelse følger:)

•••••••••••••••••
Hva så venner. Er det godt?
Hope so. Ses i næste kapitel<3

Bla bla bla...Where stories live. Discover now