Sıradan bir gündü. Mia işe gitmek için hazırlanıyordu aşağı indi, kendine ve biricik kuzeni David'e sandviç hazırladı ve onu uyandırdı.Bugün Mia'nın çok işi vardı hızlıca arabasına bindi ve laboratuvarına doğru yola koyuldu.Bugün çok fazla işi olmasa da uzun zamandır bir proje üzerinde çalışıyordu ve bunu kimsenin bilmesini istemiyordu.
David hemen Mia'nın yaptığı sandviçini aldı ve o da hemen işe gitti çünkü çok geç kalmıştı bugün terörist grubu bir hastaneye bomba kurmuştu ve onu imha etmesi gerekiyordu.Bunu yapmak için en uygun kişi oydu çünkü gerçekten büyük ve zorlu bir işti ayrıca David bomba imhada oldukça iyiydi, hemen amirinin yanına gitti zırhını giydi ve hastaneye gittiler.İlk önce hastaneyi boşalttılar herkes dışarı çıktı. Sadece David ve birkaç bomba imha uzmanı kalmıştı bu gerçekten çok tehlikeliydi. David bunun farkındaydı ama yinede bu görevi kabul etmişti .David bombanın olduğu yere geldi, bombayı ilk önce inceledi sonra yavaşça bombayı çözmeye başladı. Herşey iyi gidiyordu ancak tam bitti derken bir anda bir aksilik oldu David hemen müdahale etti ancak nafile bomba patlamıştı.
Tam bu sırada birden Mia bayıldı.Hemen arkadaşları onu hastaneye götürdü. Mia biraz daha baygın kaldı. Sonunda uyanmıştı ancak kötü bir haber almıştı: David ölmüştü. Mia şok oldu bu olamazdı David ölemezdi .Mia'nın tek gerçek dostu,tek akrabası ölmüş olamazdı. Mia bunu duyunca tekrar bayıldı.O günü hastanede geçirdi ancak her daim aklında David vardı ona nasıl yardım edeceğini düşünüyordu ancak hiçbir şey bulamıyordu.Doktorlar ona dinlenmesini söylese de o hiç uyumak istemiyordu. Hep düşünüyordu "ne yapabilirim?". Mia en sonunda uyumuştu sabah olunca yemeğini yedi ve hastaneden çıktı ancak hala aklı David de idi.
Eve doğru giderken aklına bir fikir geldi ancak hem korkuyor hemde işe yarayacağından pek emin olamıyordu.Hemen laboratuvara gitti eski bir kitap aldı ve onun sayfalarında bir şey aramaya başlamıştı.Biraz aradıktan sonra aradığı şeyi bulmuştu. Bu sayede David'i yeniden canlandırabilecekti ancak bunu tek bir şekilde yapabilirdi:Klonlayarak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Clons
Science FictionMia başarılı bir bilim kadınıdır.İşinde oldukça titiz ve ciddi iken konu aile oldu mu oldukça duygusaldır.Ailesinden geriye kalan tek kişi ise yani kuzeni David bir bomba imha uzmanıdır.Huzurlu geçen günlerin ardından bir gün David iş üzerindeyken t...