Alarmın sesinden zar zor kalkıp kısık gözlerimle masanın üstündeki alarmı kapattım.Evet yine diğer günler gibi sıkıcı bir gün olcaktı emindim.Akşama kadar patronumun bana getirdiği dosyaları bilgisayara yazmam ve ayrıntılı çizimler yapmam gerekiyordu.Her neyse konuya döneyim.
Takım elbisemi giyip üstüne rastgele bir kravat seçip taktım.Sessiz olan bu ortamı annemin sesi bozdu."oğlum kahvaltı hazır..."
Artık hiçbir şey yemek istemiyordum iştahım kesilmişti.isteksiz isteksiz "Tamam Anneciğim" Dedim.
Bu son 2 ayda annem hayatımın anlamı olmuştu.2 ay önce annemler buraya yani İstanbul'a gelirken kaza yapmış babamı ve kardeşimi bu feci kazada kaybetmiştim.
Bir annem kurtulmuştu kazadan.2 gün yoğunbakımda yattı ve o zamanlar benim için çok zordu.Allah'a çok dua ettim onu bana bağışlaması için.Dualarım kabul olmuştu ve annem benimle kaldı.Ankara'ya gitmek için ne kadar dayatsada ben ona izin vermedim.Benim yanımda kalmasına ikna ettim.Artık onun değerini fazlasıyla anlamıştım 2 günde.
=====================================================================
Zar zor ağzıma aldığım lokmaları yutmaya çalışıyordum.Saate bakıp
-"Anneciğim bugünde geç kalırsam patronum beni fırçalar.Hemen çıkmam lazım"
Annem-"Oğlum daha çok erken nereye gidiyorsun."
Bıkmış bir şekilde sadece "Anneciğim trafik..."diyebiliyordum.İstanbul Trafiği bu , küçük bişey değil benim hayatıma fazlasıyla engel zaten.Yaklaşık 1 saat ardından Şirkete ulaşabilmiştim.
Tamda tahmin ettiğim gibi patronum beni kapılarda karşılıyor.Arabadan inip hem kapıya doğru yürümeye çalışıp hemde boş bulduğum bu zamanda ceketimin düğmelerini
düzeltiyorum.Patronu görmezden gelip acele acele kapıdan geçmeye çalışırken patron yolumu kesti.
-"Oooooo Derin Bey hoş geldiniz.Bugün erkencisiniz."
-"Evet bugün alarmım erken çalmış."
-"Bundan sonra erken çalsa iyi olur .çünkü birdahakine bu kadar esnek olmam , işten atarım haberin olsun"
Gözlerimi devirip kapıdan içeri girdim hem masama ilerlerken hemde patronun ağzını yanılıyordum."İştön ötörüm höbörün ölsün" önüme Şeyma Hanım çıkmasın mı !!!!
Şeyma hanım:'' Hayırdır Derin Bey ! bu gün baya cesaretliyiz.''
Derin :''Yok , yok yanlış anladınız gazete okuyordum da haberlerde biri ölmüş .''
Şeyma hanım : '' Ben anladım anlayacağımı Derin Bey siz kafanızı yormayın.''
Bende '' tamam '' deyip uzatmamaya karar verdim. Şeyma Hanım , isbitci,ukala,yalaka biriydi ,bana göre. Patronu sürekli vahşi köpek gibi , üstüme salmaları öldürüyor beni.Tabi bende Şeyma Hanımdan pek hoşlanmıyorum.Kısacası sinir oluyorum.Neyse yerime geçtim oturdum.Yine Şeyma Hanım, ben gelmeden bir sürü dosya hazırlamış.Hemen sorma gereği duyuyorum '' Şeyma Hanım bunların hepsini ben mi yapacağım .''
Şeyma Hanım : '' Yok ben yapacağım , yapma istersen mecbur değilsin hemen eşyalarını alabilirsin , ben muhasebeciden çıkış işlemlerini hallederim bir iyiliğimiz dokunsun demi.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Rüya
Romanceİş hayatından bunalmış olan Derin,ailesini kaybetmesinden sonra zor anlar yaşar.Derin artık bu sıkıcı hayattan kurtulmasının bir rüya olduğunu düşünmeye başlasada herşeyini alt üst eden Rüya ile tanışır.Onları ayırmak isteyenler vardır.Peki Rüya ve...