Yatağımın üstünde, sadece pantolonumu giymiş bir şekilde uzanırken Taehyung'u nasıl buna ikna edebileceğimi düşünüyordum.
Son mesajının üzerinden 10 dakika geçmişti fakat hâlâ ortalıkta yoktu. Geldiginde ona ne demeliydim? 'Sikilmeye ihtiyacım var, siker misin?' mi? Tanrım! En yakın arkadaşıma, daha doğrusu o güzelim ellerine karşı böyle cinsel bir istek barındırıyor olmak çok zavallıca hissettiriyor. İçimde tutamayacağımı anladığım vakit, dayanamamış ve bana gelmesini söylemiştim. Ona içimi dökme vaktimin geldiğini düşünüyordum.
Çalan zil, beni daldığım düşüncelerimden çıkartırken kalkıp kapıya doğru koştum. Terlediklerini yeni fark ettiğim ellerimi pantolonuma silip kapıyı açtığımda tüm mükemmelliği ile karşımda duruyordu.
İşte... Tüm güzelliği ile karşımda duruyorken nasıl olur da ondan etkilenmemem mümkün olabilirdi ki?
"Selam, civciv." Karın kaslarımı gördüğünden dolayı şaşkınlıktan açılan ağzını kapattıktan sonra, yanaklarımı sıkarak konuştu.
Onu arkamda bırakıp kapattığı kapının sesi eşliğinde hızlı bir şekilde odama çıkan merdivenlere ilerlerken seslendim,
"Odama gel."
*
"N-ne dediğinin farkında mısın sen?"
Ellerim ile şakaklarıma masaj yaparak tam olarak son yarım saat boyunca tekrarladığı cümleyi dinledim.
"Farkında olmasam seni çağırır mıyım buraya?" dudaklarımı yalayıp tekrarladım,
"Bak, yemin ederim ki aşık falan değilim, korkma. Sadece bana yardımcı olmanı istiyorum; tek yakın arkadaşım sensin, başkasından isteyemem bunu. Anla beni."
"Jimin, bir başkasına karşı hislerim varken sana nasıl yardımcı olabilirim, kafayı mı yedin sen?" Ses tonu yükselmeye başladığı an, her zaman sakinleştirmek için yaptığım gibi elimi kolu boyunca okşadım fakat kendini kastığını hissettiğimde geri çektim.
"Sevgili bile değilsiniz,"
Gözlerini devirirken devam ettim,
"Kanka, sevgili bile değilsiniz, ihanet etmiş olmayacaksın. Hem Jeongguk bunu bilmediği sürece ne olabilir ki?"
"Anlamıyorsun, çok kırılgan ve masum bir çocuk o. Ona bunu yapamam tamam mı? Onun da benden hoşlandığının farkındayım ve bir nevi flört ediyoruz, bu bile kötü hissetmeme yeter."
"Benimle de flört ediyordun," dedim. "Öyle arkadaş olmaya başlamıştık zaten, hatırlamıyor musun? Sonunda senden etkilenmiş olmam seni neden bu kadar kızdırıyor? Ne zaman Jeongguk'un hisleri benden daha önemli oldu?"
Bir şey söylemesini bekledim ama öylece suratıma baktı, söyleyecek bir şeyi olmaması çok normaldi. "Benimle flörtleşirken başka kızlara gitmeni 'o kadar da önemli bir şey değildi' diye açıklamıştın, söylesene Jeongguk'a aynısını? Biricik arkadaşımın yardıma ihtiyacı vardı, kıyamadım, de."
"Şu an öyle bir saçmalıyorsun ki Jimin. Geçmişte hatalar yapmış olmam devamını yapacağım demek değil."
Gözlerimi devirerek, konuşmanın daha fazla uzamasına dayanamadığım için şu anlık yapabileceğim en etkili şeyi yapıp oturduğu yatağımda onu iterek yarı bir şekilde uzanmasını sağlayıp kucağına oturmak oldu.
"Göreceğiz, Taehyung."
-
Tae, anlık;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love me like a desert rose // vmin
Conto"Benimle flörtleşirken başka kızlara gitmeni 'o kadar da önemli bir şey değildi' diye açıklamıştın, söylesene Jeongguk'a aynısını? Biricik arkadaşımın yardıma ihtiyacı vardı, kıyamadım, de." @peachimmyx için ♡