Gelecekteki sevgili adayım mı ?
Sevgili mi ?
Adayım mı ? WTF !!
Ne saçmalıyor şu esmer çocuk.Cevap vermem gerektiğini düşünerek ve evet düşünme yetimi hemen geri kazandım, asık suratımla ;
''Efendim , bana mı dediniz ? '' dedim.
Aynı anda karşımdaki esmer çocuğu inceliyordum.Benden büyük duruyordu.Belki üniversiteye falan gidiyordur.Dış görünüşü her ne kadar benden büyük dursada o ımm..şeyy çocuk gibi davranıyodu.Hastahanede delii kaçıpp benim odamamı girdi yoksa omg..
Onu biraz daha incelediğimde giyinişi gayet düzgündü siyah dar kotunun üzerine lacivert bi t-shirt giymişti ve üzerinde bir de deri ceket vardı.Saçları kendi alemindeydi ama çekici görünüyordu.Ne diyorum ben yaa !! Dalmış olmalıyım ki esmer çocuk elini gözüme sokarcasına önümde sallıyordu.Daha demin ''çocuk gibi'' mi demiştim hayır onun resmen bir çocuk olduğuna eminim artık.
Karşımdaki çocuk birden rapçilere taş çıkarcak şekilde konuşmaaya başladı.
''Evetgelecektekisevgilinnaslındamutluolmalısınyanibenimgibibiriyleçıkmançokzorsenin cannnıımm hooohhh''
Aman tanrım bu çocuk sevgiliye takmş durumda kesinlikle deli bu hayır ya da sapık tecavüzcü herif beee.Ama rapçide olma ihtimali var tabii..
Bunu daha sonra düşünmeye karar verdim.Başıma bi bela daha almak istemiyorum omuzlarımdaki yük zaten fazlaydı.Benden cevap bekler gibi bi hali vardı ve ben sadece
''Sen kimsin '' dedim diyeceğime pişman oldum beaa.Yine konuşmaya başladı.
''Ben senin sevgiliinim dedim ya .Dün bardan çıkınca seni gördüm önce seni ünlü zannettiim sevindim ama nerede bende o şans. Sonra bana yalvardın bana yardım et nolur kulun kölen olayım bak senin gibi yakışıklı , sexy biri bana yardım etmiy...''
OMG..O_o Ben böyle konuşmam.Benim belli bir OH ASIK HAVALI SEHUN prensibim vardı.Tamam iç sesim çok konuşkan olabilir ama dışım NE BAKIYON AMK bakışlarımla dolu.
''Ben öyle konuşmam,hele sana hiç yalvarmam'' deyince susmak zorunda kalmıştı...ki tekrar kıkırdayarak konuşmaya başladı.
''Biraz abartmış olabilirim tabi '' wow normal insanlar gibide konuşabiliyormuş.
''Evet şimdi gidebilirsin''
''Nereye gidelim sevgiilimm~''
''Sen gideceksin ben değil,ayrıca sevgilin falanda değilim '' dedim dişlerimi sıkarak
''Seni buraya getirdim ve bütün zamanımı sana harcadım,BANA BORÇLUSUN'' son kısmı kulağımı tırmalayan gür sesiyle söyledi.
Demekki bi erkek gibide davranabiliyomuş.Kıçımın herifi thh..
''Tamam.Peki sana borçluyum.O zaman dışarı çıkki giyinebileyim''
''Aslında yanımdada giyinebilirsin, benim için sorun olmaz, hem sonuçta ikimizde erkeğiz'' yüzündeki piç smile ile söyledi ve yatağın kenarına süzülerek oturduğunu görünce hemen ayağımla onu teptim
Bi dk !!
OMG O_O !!
O benim ayak bileğimden hızlıca kavradı şimdide kendine doğru çekmeye başladı.Hemen çarşafı hızlıca kavradım.
Lanet çarşaflar ! Bunlar neden kayıyo yhaaa.
Burnumun dibine kadar girdi tam kendimi geri çekerken belimden kavradı.Size yemin ederim kızarmaktan morarıp kapkara olmuştum bile.
Yavaşça dudaklarını burnuma değdirdi ve küçük bi öpücük kondurdu ve geri çekildii.
''Dışarıda seni bekleyeceğim sehun ''
Dedi sonrada hızlıca kalkıp odadan çıktı.Bense hala olduğum yerdeydim hızlıca kendime gelmem gerektiğini düşündüm.Ayağa kalkıp siyah dar pantolonumu ve siyah v yaka t-shirtümü üzerime geçirdim.Kapıyı yavaşça açtım ve OMO esmer çocuk yoktu.Galiba şansım döndü.
Hızlı koşar adımlarla (anladınız siz) ve arkama sık sık bakarak ilerliyodumki sert bişeye çarptım .Allahım nolur şu esmer çocuk olmasın.Kafamı hemen yukarı kaldırdım ve beyaz tenli surekli özür dileyen bi ...... beyaz önlük giyiyo DOKTOR la karşılaştım.Çaktırmadan selam verip kendimi çıkış kapısından dışarı attım o ise hala şaşkın şaşkın arkamdan bakıyodu. Saf mıdır nedir ...
Dışarı çıkar çıkmaz yağmur maşşaalllaaahhh bardaktan boşalırcasına yağmaya başladı.Hemen işe gitmeliydim bi taksi çevirdim ve elimi cebime attım.
Bi dakika !!
Cüzdanım ??
Olamaz geri dönemem valla kaçtığımı görürse döver o canavar yer beni.Şoförden özür diledim ve koşarak şirkete gittim.Şirkete vardığımda her yerim acıyordu ve nefes nefese kalmıştım.
Gelir gelmez yanıma Bay kim 'in sekreteri yaklaştı ve gülümsedi
'Tanrım bu kadın tam bir süürtük !!'
''Bay ohh ~ ,Bay kim sizi çağırıyor '' dedi o iğrenç rujlu dudaklarıyla.Bu kadın sabahları dudaklarına ne sürüyo salça falan mı ? Bu kadının benden daha fazla bıyığı var.GERÇEKTEN.
Bay kim 'in odasının önündeydim dediği gibi onun verdiği malı teslim etmiştim her ne kadar zor olsada.Korkusuzca odaya girebilirdim değilmi .
~~KAİ~
Odadan aptal gülümsememle çıkmıştım . Yüzüm yanıyordu ahh kalbim eriyooo~~
Onun kızarmış yüzünü düşündüm, ona yaklaştığım andan beri nefes alış verişi hızlanmıştı.Dudaklarıyla dudaklarım arasında santimler vardı.kkkkk ^_^ OMG.O şuan çıplak ve aramızda sadece bir kapı var.
Kapının yanında durmuş bunları düşünürken , yaşlı bir kadının ağır adımlarla yürüyerek odalara baktığını fark ettim.Hızlıca sehunun kapısının önünden ayrılıp teyzeye yaklaştım.
''Yardım edebilirmiyim '' diye nazikçe sordum.
Kadın sesimi duyunca sıcak gülümsemesiyle ''zahmet olmazsa lütfen ''
..........
Yaşlı kadını torununun yanına götürüp hızlıca sehunun odasının önüne geldim.Giyinmiş olduğunu düşündüm fakat yinede kapıyı tıklattım.
Ses yoktu.Yine tıklattım yine ses yoktu.Ona bir şey olduğunu düşünerek hızlıca kapıyı açtım.Bana tokat atmasını bile normal karşılayabilirdim fakat beni karşılayan tek şey BOŞLUK tu.Hızlıca koridora çıkıp etrafa baktım yoktu.Koşarak dışarı çıktım arkamdan Luhanın sesleri geliyordu onu takmadım ve arabama doğru koştum.Arabayı park ettiğim yerden çıkarcaktımki arka koltuktaki cüzdan gözüme çarpmıştı. Benim değildi.Cüzdanı açıp ehliyette yazan ismi zafer kazanmışçasına okudum OH SEHUN.
Keyfim yerine gelmişti.Ehliyetindeki fotoğrafı görünce kahkahalara boğulmuştum.Sanki tam hapşuracakken çekilmişti.
Elbet cüzdanını bulmak için dönecekti.
''Benimsin OH SEHUN ''
Arkadaşlar okulda yazılılar başlamadan fici bitirmeyi planlıyorum diğer yazarda okuyunca görcek bu kararımı lise 3 deyim ve derslerimiz gercekten zor.Hikayedeki bazı yerleri kestim düzenledim oyle yayınlıyorum ve işleri birazdaha hızlandırcam hızlı bi şekilde bölüm yayınlıcam ayrıca.Son bir şey daha her ne kadar hikayeye yorum gelmesede ben bu hikayeyi bitireceğim ve yayınlamaya devam edeceğim. HERKESE İYİ OKUMALAR ^^ SEVEREK OKUYUN LÜTFEN