Bizim oralar insanın insan olduğu sevginin,kardeşliğin,dostluğun hüküm sürdüğü kahpeliğin,kalleşliğin ayaklar altında ezilen kutsal topraklar DI!!! Bİ zamanlar artık bizim oralarda aynı..
günaydın doslarım erken bir gün
Sanada günaydın sevgiden anlamayan değer meğer bilmeyen hayatı lay lay lom yaşayan sevgi düşmanı aşk katili insanlık yoksunu allahsızın kızı...
Aşkın değerin dostluğun hüküm sürdüğü şimdilerde ise yavşaklığın kol gezdiği topraklardan yazıyorum bunları... Zaman geçtikçe en yakın insanları tanıyamaz en samimi dosları anlamaz oldum herkesin beklentisi karakteri değişir oldu güvenin yok olduğu ortam iyice zemin tuttu birbiri arkasından iş çevirenlerin sayısı gün geçtikçe artar oldu..En samimi dostluklar teker teker biter olmuştu her şey tek bir insan yüzündendi bir kızın yüzünden en samimi dostlar başka kız yokmuş gibi ona aşık olup düşman kesilmişlerdi tam bir iç savaş gibi birşeydi bu neden insanlar bu kadar değişmiştiki neden dostum neden başka sevecek kızmı yoktuda kardeşinin sevdiğine gözü dikmiştin???
Benimde hayatımda öle bir kız vardı artık hayat onla bambaşka olmaya başlamıştı geziyor eğleniyor gülüyor oyuyor anlamsız şeyler yapıp keyif duyuyor galiba aşık oluyorduk...Artık hayatın farklı eğlencen farklı herşey farklıydı.. SEVİYORDUK günler birbirini kovalar olmuştu haftalar aylar geçmiş artık değişmeye başlamıştı üst üste gelen kavgalar ve sonunda herşey bitmişti. Bir sonraki gün en yakın arkadaşımla beraber olduklarıı öğrenene kadar çok seviyordum o andan sonra bütün sevgim bir kine bütün aşkımda intikam hırsıyla yanıp tutuşan bir savaşçıyı anımsatıyordu..ama hiç birşey yapmadım çünkü değecek bir insan sevilecek bir kız değilmiş...
İşte o günden sonra hiç bir dostuma güvenim hiç bir kızada sevgim kalmamıştı belki hepsi aynı değildi belki hepsi nankör değildi ama bilemezsin ya yaşanmışlıklar yada tecrübeler o günden sonra aşık olmama asla izin vermedi..