Olayların üzerinden zamanlar geçmiş artık yavaş yavaş unutur olmuştuk yada unutmak istemiştik.Ama sevdiğinle o ilk şrkınız vardırya hani tutkulu heyecanlı o hiç olmadık bir anda hiç olmadık bir yerde bir radyo veya televizyonda çalarya hani işte o an geçmişin o dört dakikalık şarkıya sığıverir.. Acaba dostumu yada dostum sandım kişiyi affetmelimiydim şeytanamı uymuştu gerçekten yada uymakmı istemişti acaba çok düşündüm....
Ama bana buda gerçek gelmiyordu çünkü beni dostunu aldatmıştı..
Artık yaz tatili sonuydu kız bizim büyük hayallerimiz olan ama kendisinin küçük olduğu kasabamızdan kendi beton yığını soğuk şehrine gitmişti arkasında neler bırakmıştı umrundamıydı acaba bence.
DEĞİLDİ...
O sadece arkadaşlarına olanları anlatıp kahkaha atacaktı belki dalganın sonu gelmeyecekti belki aşalayıp eğleneceklerdi ama bunların hiçbirinden haberdar olmayacaktık çünkü o artık tatil macarasına son vermişti. Biz başbaşa kalmıştık dostum dedim insan yanıma sokulmaya başladı hiçbişey olmamış gibi konuşmak istiyordu belliki yaptığı yüzünüde kızartmıyordu..
Ama affedemedim yapamadım gruruma yediremedim arkadaşlımız bitmiş selamımız bile kalmamış oldu yapmam gereken buydu çünkü iki sevdim insan beni aldatmışlardı......