Prolog

2 0 0
                                    


Cine s ar putea gandi ca viata ar putea lua o intorsatura de 180 de grade in cateva minute.

Nimeni nu se gandeste la asta pana nu se intampla ,si atunci apar unele intrebari ale caror raspunsuri sunt crude si nu iti dau ragaz sa te gandesti multa vreme la consecintele care vor aparea in urma raspunsului,pe care noi il consideram cel mai corect pe moment.

Unele lucruri nu par reale,si cand ti se intampla iti doresti sa fie doar un vis urat,din care sa te trezesti ziua urmatoare,si sa mergi sa il spui familiei sau prietnilor,iar dupa sa ti incepi ziua in ritmul pe care pana atunci il considerai monoton ,lipsit de viata si repetitiv.Cine si ar fi putut imagina ca intr o buna zi o sa tanjesti dupa orarul ala monoton,dupa cerutile prostesti cu fratii tai sau dupa prieteni.

Nimeni nu isi imigineaja NICIODATA un scenariu cu un sfarsit trist in viata sa,toti ne imaginam scenarile perfecte in care toti traim pana la adanci batraneti.NU trebuie sa ne trezim la realitate,si sa ne gandim si la lucrurile negative din lumea asta, sa ne trezim din visare, si sa ne izbim de realitatea cruda pe care Dumnezeu ne a lasat o noua.

Asta mi sa s a intamplat mie, o fetiscana de 15 ani, care avea un viitor in fata,dar care acum se teme foarte tare de viitor si nu l asteapta.


The futureWhere stories live. Discover now