(1)İlk İş Günü

1.4K 22 1
                                    

multi:elisa&meriç Bugün çok erken uyandım çünkü ilk iş gunumdü hemen dünden hazır olan kot paltolonumu ve göbeği açık beyaz kazagimi giydim, kahvaltı edemeden kapıyı çarptım ve ilk gelen otobüse bindim.Hayir zengin değildim fakir de değildim, şirketin önünde durdugunda hemen inip koşmaya başladım şirketin içerisine girdiğimde bütün bakışlar beni buldu bu biraz rahatsız hissettirdi, asansöre bindim ve patronun odasının olduğu katı bekledim, asansör durduğunda hemen yürümeye başladım patron odasının kapısını tiklattigimda 'gel' diye kalın bir ses duydum, kapıyı açtığımda patron koltuğunda oturan adama baktım o da bana bakarken boğazını temizleyip konuşmaya başladım.-Ben sizin yeni sekreterinizmisim.dedim o bana hala bakarken. -İlk ne yapmamı istediniz? dedim biraz daha baktıktan sonra konuştu. -Masanda dosyalar olacak o dosyaları bana getir sonra bilgisayardan bana ahmet tunaliyi bağla. dedi hemen başımı sallayıp çıkarken. -Adın ne? diye sordu ona dönüp.-Elisa şeranoğlu. dedim baş sallayınca hemen odama geçtim masamdaki dosyaları toplayıp hemen patronun odasına geçtim ve dosyaları verdim çıkmadan.-Şey adınız neydi? diye sorunca 'meriç soylu'dedi odasından çıktığımda odama geçtim ve hemen ahmet beyi meriç beye bağladım. Öğle yemeği saati geldiğinde hemen kafeteryaya indim sonra aklıma meriç beyin yemek yeyip yemiyecegini sormak geldi hemen odasının kapısını çaldım ve içeri girdim meriç bey koltuğunda oturmuş gördüm tabi uyuyordu biraz yakınına gelince meriç beye seslendim ağzından sadece 'ha'sesi geldi yine seslendim 'ne var'sesi geldi yine seslendim ilk sol gözünü açıp bana bakti sonra hemen toparlanıp. -ne vardı? diye sordu hemen. -meriç bey öğlen oldu yemek yemicekmisiniz? diye sorduğumda saatine bakti sonra kalktı kapıya yönelirken.-nereye? diye sordum ilk önce bana bakti sonra.-Yemek yemeye. dedi soğuk bir şekilde ay ne kadar ayı be dedi iç sesim ona hak verdim ben uyandirmasam yemek yiyemiyecekti keşke uyandirmasaydim dedim içimden sonra odadan çıktım. Günün geri kalanını da dosyalarla geçirdikten sonra meriç beyin odasına girdim bana bakıp ne var bakışı attı.- Meriç bey benim isim bitti. dediğimde.-Cikabilirsin. dedi hemen eve doğru yol aldım doğrusu hemen uyumak istiyordum bugün çok yorucu olmuştu. Eve geldiğimde hemen yemek yedim odama çıkıp üstümü değiştirdim ve başımı yastığa koydum yarın acayip yorulacaktim.

MAFYANIN SEKRETERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin