(2)Saldırı

896 19 0
                                    

multi:Meriç                                                  Şirketteki ikinci gunume merhaba deyip odama geçtim bu gün tonlarca dosyayı meriç beye imzalatacaktim,kapıyı tiklatmaya calisirke dosyalardan üçü yere düştü tam eğilip alacaktimki meriç beyin odasının kapısı açıldı ilk önce iki çift ayakkabi ve ardından meriç bey göründü eğilerek dosyaları yerden kaldırdı ve odaya geçti hemen ardından.-Bunların hepsini imzaliyacakmişsiniz. dedim bana bakti ve basini salladı sonra kapi tiklatilip açıldı ve içeri güvenlik girdi. -Meriç bey sirkete saldırı var deyince meriç bey belinden silah çıkardı gözlerim kocaman olunca meriç bey.    -Burada kal!dedi ben basimi sallayinca kapıyı açıp çıktı silah sesleri çok geliyordu çığlıklar heryerdeydi meriç beyin odasının kapısı açılınca iki tane takım elbiseli adam geldi biri sacimdan çekince çığlık attım, meriç bey hemen kapıda belirdi bir adam ona biri de alnima silahı dogrultuginda meriç beye baktım sanki ne yapacağını biliyormuş gibi bana bakti sonra bir adama ateş etti tam yanına koşarken omuzumda bir acı hissettim bu acı yanmaya başladı bir el ateş sesi duydum sonra meriç beyin benim yanıma koşmasını gördüm sonrası karanlık.                                                       Meriç'ten                                                      Ihsan sirketime saldırı yapmıştı neyseki çalışanlara birşey olmamıştı dediğim de odamdan bir çığlık sesi geldi hemen odama koştum odaya girince ihsanin köpekleri benim birgün önce tanıyıp aşık olduğum kizin saçını tutuyorlardı ben meriç isem onları öldürürüm ki bu her h elde gerçekleşecekti, silahımı ateş ettiğimde bana silah dogrultan adam yere yığıldı meleğim  bana doğru koşarken bir anda yere düştü sonra adam bana silah çekti ondan önce davranıp sıktım adam yeri boyladi hemen meleğimi kucakladim ve şirketten çıktım en güvendiğim doktor yani emre abime 7. Eve gelmesini söyledim o gelinceye kadar omzuna bezi iyice bastirdim. Kapı sesi duyunca emre abi yanımıza geldi yaraya bakınca siyrildigini fakat derin olduğunu söyledi ve beni kapı dışarı etti.Bir saat sonra emre abi meleğimin iyi olduğunu söyledi odaya girince yaralı kuşumun yattığını gördüm yanına uzanıp kollarimi beline sardim ve gözlerimi kapattım.    Elisa'dan                                                      Uyandığımda omzumdaki sızı ile gözlerimi tekrar kapattım, boynundaki nefesle irkildim bakınca bunun meriç bey olduğunu anlad-KESTİK meriç beyin yatagimda ne işi var.Meriç beye seslendim ilk duyduğum cevap horlama sesi oldu yine seslendim'ne'dedi yine seslenecegim zaman eli ile ağzımı kapattı ben hareket edemediğim için bişey yapamadim gözlerini açıp.-Uyu. dedi ellerini çektiği zaman.-Sizin benim yatagimda ne işiniz var! diye bagirdigimda gözünü açıp yine bana bakti.-Burası benim evim bu benim yatagim şimdi çeneni kapat ve uyu 'lutfen! dedi sonra karnım guruldadi. -Ben acıktım. dedim yataktan kalktı ve odadan çıktı on dakika sonra tepsi ile geldi ben hareket edemediğim için ona baktım.-Oyle bakma tatlı oluyorsun. dediğinde dona kaldım,kendisi gülerken ağzımdan bir söz kaçtı.-Gülüşün çok güzel...

MAFYANIN SEKRETERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin