-6-

217 17 25
                                    

Bir yandan yemeğimi yiyor, bir yandan da Jimin'i izliyordum. Minik bir tebessümle bile kalbim eritiyordu..
(Nasıl bir benzetme fhfjfjjf)

~~~~~

{Rüyam;

Jimin bana yaklaşmıştı.

Jimin: benimle çıkar mısın...}

°rüya çok kısa oldu :( ve saçmaladım °

Heyecanla uyandım. Jimin bu kadar heyecanlandığımın farkına varmış olacak ki;

Jimin: İyi misin minsoo?

Minsoo: İyiyim. Kabus değil iyi bir rüyanın etkisiyle uyandım sanırım.

Jimin: Heyecanından anlaşılıyordu zaten :D

Minsoo: Opps heyecan mı!?

Jimin: Evet çok heyecanlıydın. Rüyan neydi peki?

Minsoo: Hmm.. Şey.. Sen bana rüyamda çıkma teklifi ettin.

Jimin: Bu heyecanın sebebi buydu yani?

Minsoo:Utanarak* Evet...

Jimin: Minsoo rüyanda şimdi olacakları görmüşsün.

Minsoo: Ne demek istedin?

Jimin: Diyorum ki seni gördüğüm ilk günden beri seni seviyordum. Seni her gördüğümde kalbim çok hızlı atıyor. Sen de beni seviyorsundur belki.. Benimle çıkar mısın?

Minsoo: Evettt

Diyip sarıldım. Kahvaltıya geç kalmamak için aşağı indik.

Jimin: Size birşey demem gerekiyor.

Birkaç kişi: Evet söyle

Jimin ellerimizi birbirine kenetledi ve kaldırdı. Ve biz sevgiliyiz dedi. Abim dahil herkes tebrik etti bizi.

Suga: Jimin sana güveniyorum, kardeşime iyi bak. Onu üzme.

Jimin: Tabii ki.

Sonuç itibariyle sevdiğime kavuşmuştum ve bundan dolayı oldukça mutluydum.

•••Yazardan

4 ay hem hüzün hem de neşeyle geçmişti. Birsürü anı birikmişti dönüp bakılebilecek..

•••Minsoo dan

Bugün pd ile toplantı yaptık. Ardından kızlarla Eun bi'nin önerisi ile sinemaya gittik. Eskiden olsaydı Jimin ayrı kalacağımız zamanlarda günde 2 3 defa mesaj atardı. Ama şimdi çıt bile yok.

Sinemadan çıkınca yurda gittik. Haneul abime sinemaya gideceğimiz söylemişti.

Minsoo: Jimin nerde

Tae: streslenerek* ş-şey siz biraz daha oyalanmayacak mıydınız?

Eun bi: N'apalım tae senin keyfin için 3 seans daha sinema mı izleyelim?

Minsoo: Benim soruma geri dönelim.

Tae: Jhope bu yükü sen yüklen. Sonra ödeşiriz ama bunu ben söyleyemem.

Jhope: Lina ile aramı yapmak şartıyla?
Lina Jhope  un sevdiği kızdı. Tae tamam diyip onayladığında j Hope hafif titrek bir sesle odasında olduğunu söyledi.

Açmamla içeri dalmam bir oldu. JİMİN BİR KIZLA YATIYORDU.

Minsoo: YUHH!

dedim ve çıktım. Kendimi banyoya atıp hüngür hüngür ağladım. Akıttığım gözyaşlarının haddi hesabı yoktu. Ne olursa olsun bana bunu yapamazdı! Gözyaşlarımı silip tae nin yanına gittim.

Minsoo: Tae sen jiminin yanında kalsam bende eun bi ile kalsam? (tae ile eun bi oda arkadaşı)

Tae: olur. İstersen eşyalarını getireyim.

Minsoo: İyi olur.

Tae eşyalarımı getirdi ve yer değiştirdik. Eun bi ye olanları anlattım. O da benim haklı olduğumu söylüyordu. Abimden sonra arkamdaki en büyük destek ve huzur kaynağım Eun Bi olmuştu. Halen daha hafiften ağlıyordum. Eun bi ye sarıldım. O da göz yaşlarımı silmekle yetindi.

•405 kelime

Jimin ile hayal et🌻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin