1915-Mystic Falls-Virginia
Klaus: İşte bu yüzden buradayım ve bu daihtiyacım olan aytaşı (cebinden küçük, biçimsiz bir taş çıkarır) Bak nediyeceğim küçük sohbetimize şurdaki restoranda devam edebiliriz.
ŞİMDİKİ ZAMAN
Klaus: Ona nerede kaldığımı anlattım. Hemen ogece aytaşını benden aldı ve kasabadan ayrıldı. O zamandan beri onu hiçbiryerde bulamıyorum. Yaklaşık bir asırdır peşindeyim.
Elena: Stefan ver işte o lanet olası taşı!
Stefan: Ailesini geri getirirse nelerolacağını tahmin edebiliyor musun Elena?
Elena: Peki vermezsen bize nasıl işkenceçektireceğini tahmin edebiliyor musun Stefan?
Klaus aytaşını istediğini göstermekistercesine elini uzatır.
Stefan: Asla!
Klaus Damon'ı sırtından tuttuğu gibi duvarafırlatır. "Bir daha düşün istersen Stefan!"
Elena Damon'a yardıma koşar ama o sırada dahaönce orada olduğunu hiç fark etmediği bir adam tek hareketiyle Elena'yı karşıduvara fırlatır.
Stefan: Ona dokunma!
Klaus: Siz Salvatore'ler kızlar konusunda nekadar hassassınız. Demek bunca zamandır boşuna Damon'a işkence ediyormuşum.(Gözüyle yanında duran adama bir işaret yapar) Elena çok daha iyi bir kozolurmuş meğer!
Klaus yarı baygın haldeki Elena'yı saçındantutarak havaya kaldırır.
Damon sersemlemiş,yorgun,acı çekerek: Ver işteşu taşı Stefan!
Stefan: Tamam ama önce Elena'yı bırak!
Klaus Elena'yı yere indirir. "Haberiniz olsunburadan hiçbir yere kaçamazsınız. Sadece bilin diye söylüyorum!"
Stefan: Pansiyonda. Banyoda havlu sepetininiçindeki kutuda.
Klaus: Bak işte! İstediğimi yapınca işiniz nekadar da kolaylaşıyor gördün mü! Şimdi Elena ve Damon'ı alıp buradan git