Kapitel 5

46 2 0
                                    

Felix närmade sig och jag blev helt galen, jag var helt normal ena sekunden och helt galen andra, felix tog på min axel och jag vände mig om, hon ögon var klar blåa, precis som mina, han log ett stort leende jag svimmade inombords och kunde inte göra något.

Tillslut stammade jag fram ett hej och han svarade hej lågt och log ännu mer, jag har sett denhär killen framför mig i max 1 minuten men hjärtat dunkade snabbare en jag visste att det kunde.

Vi hadde en kort konversation tills ett såkallat "fan" kom fram och frågade om en bild, gud han var min och det var bestämmt.

Efter några timmar så var alla lite på lyset så var Felix sandman som vilken annan galen persson på festen, i alla hörn stog folk och hångla och vissa var galna på "dansgolvet" och jag, ja man kan ju inte säga att jag var lugn direkt, men inte fan stog jag och hånglade upp någon främling, eller det skulle ju varit kul, kanske.

Felix kom fram till mig med en cider och vi fortsatte våran konversation som vi hadde haft paus i 2 timmar, det mesta vi prata om var vart vi kom ifrån, syskonen och lite sådant, man märkte ju att Felix inte var nykter, inte trodde jag att få se honnom full direkt inte 17 åriga Felix Sandman, han trodde nog inte få se mig full, kanske för den anledningen att han inte visste att jag fanns.

Småtimmarna började komma och nu satt ju 19 av 20 pers och hånglade, förutom jag felix en random tjej som jag alldrig sett lukas och sofie, konstigt att dom jövlarna inte hånglade efter 2 dagars förhållande.

Felix tog mig i handen och jag log, vi gick bort mot en soffa, han bad mig att sätta mig brevid honnom, jag log och gjorde som han sa, felix ville inte släppa min hand och jag vilel inte släppa hans hand, vi satt där, ganska stelt enligt mig, jag har "känt" felix i sådär 5 timmar men vi visste ju en del om varandra och ja så jag kallar det känna.

Han flyttade sin hand mot min höft och drog mig närmare, hela kroppen var varm och och jag kunde inte låta bli att le, hans ögon var helt underbara och jag kunde inte släppa blicken ifrån dom, jag såg hur hans ansikte kom närmare och hans perfekta mjuka läppar nuddade mina

felix P.O.V

Min hand var på hennes höft, just nu var allt bara underbart, jag lutade mig framåt och försiktigt kysste henne, min hand hadde flyttast till hennes midjelånga hår, jag kramade om det hårt, hennes röda läppstift hadde försvunnit för ett tag sedan men hennes läppar var fortfarande perfekta.

Vota, dela och kommentera

an angel with heaven above his headWhere stories live. Discover now