P. O. V Mydoriya
Obudziłem się o trzeciej, już nie mogłem zasnąć więc stwierdziłem że pójdę do Kacchana.
Otworzyłem drzwi i poszłem do jego pokoju.
-K-kacchan- próbowałem go obudzić po 10 minutach budzenia go wkońcu otworzył oczy i spojrzał na mnie.
-No co się stało cukiereczku? - Byłem zdziwiony ponieważ, on nie lubi jak się go budzi.
-mogę z tobą spać? - Spytałem a on się uśmiechnoł i powiedział.
-jasne chodź- zrobił mi miejsce na łóżku a ja się położyłem Bakugo mnie przytulił i tak zasneliśmy.
I obudziłem się już rano Bakuś dalej spał wstałem i odziwo go nie obudziłem zeszedłem do kuchni i zrobiłem sobie cherbate.
P. O. V Bakuś
Obudziłem się trochę zawiedziony faktem iż Deku sobie poszedł zszedłem do kuchni i objołem Deku od tyłu on się przestraszył i spojrzał na mnie wzrokiem mówiącym 'zabije cię' pocałowałem go w nos a on się zarumienił to było takie słodkie przerzuciłem go przez ramię wziołem jego herbatę położyłem ją na stole w salonie a Dekuśa położyłem na kanapie i usiadłem na nim.
-K-kacchan co ty robisz? - zapytał przestraszony.
-Nic słodzino-i pocałowałem go a ten się zarumienił i przytulił do mojej klaty.
P. O. V Dekuś
On jest taki słodki na All mighta (wiem że źle napisałam odp:autor)
Chyba się w nim powoli zakochuje zarumieniłem się kurwa nie myśl o takich rzeczach ty go kochasz Izuku kochasz go zrozum to debilu.
To nie może być prawda on się bardzo stara ale Todo też się stara on ma fajną klate ale Bakuś też ją n-nie wiem kogo wybrać jeszcze jest Ochaco ale nie wiem j-ja jestem homo więc ona raczej nie do Bakugo pasuje Kirishima
Ale ja nie wiem czy on go kocha i czy wogule umie kochać kurwa ja już chcę być jego tylko nie wiem jak mu to powiedzieć.
P. O. V Bakugo
Kurwa jak Deku jeszcze raz się zarumieni to mi stanie jak Todogówno go dotknie to rozpierdole mu łep Deku jest mój a Todogówno nie ma prawa go tknąć kocham tego brokuła nad życie i niedam zrobić mu krzywdy uśmiechnąłem się a on kurwa jak na złość zarumienił się zeszedłem z niego i siadłem tak żeby nie było widać mojego podniecenia (mrrr 369 odp:autor)
Popatrzyłem na niego i to był kurwa błąd jeszcze bardziej się podnieciłem pocałowałem go namiętnie w usta.
-Deku ja m-muszę Ci coś powiedzieć - powiedziałem i zarumirniłem się.
-T-tak? - zapytał przerażony.
-Kocham cię Izuku-powiedzałem szybko ale on zrozumiał
-Ja... -
______________________________________
Jak myślicie co powie Izukuś?
Przepraszam za wszystkie błędy i to że nie ma przecinkuw ale one gdzieś spierdoliły a i za krótki rozdział też przepraszam ale pomysłu nie mam na rozdziały itp🙂