KADIN HAKLARI

2.2K 317 775
                                    

Öncelikle herkese merhaba.
Normalde asla ciddi olan bir insan değilim, bu sadece bugüne özel. Bilin istedim...

Ciddi bir konu hakkında konuşacağım.

Bizim gerizekalı kitlemiz, erkek egemenliğimi kabul eden bir bitki örtüsüne sahip.

Buna kadınlar da dahil. "Erkektir, istediğini yapar; kadın ona hizmet eder." bu cümle bile beni çileden çıkarıyor. Bunun gibi cümleleri dile getiren insanları en detaylı işkencelerle gebertmek istiyorum.

Bu gerizekalı, geri kafalı insanlar yüzünden kadınlar bu halde değil mi zaten?

Bunların yaptıkları bellidir;

Bunlar, oğulları donla gezerken "Maşallah benim oğluma" diyen, kızlarının eteği uçunca ensesine tokat atan spastikler.

Bunlar, pipini göster deyip oğullarına para veren, açık kıyafet giyen kızlarına bağıran varlıklar.

Bunlar, oğullarının sevgilisi olunca "helal olsun" diyen, kızlarının sevgilisi olunca " orospu mu olacaksın?" diye bağıran aptallar.

Bunlar var ya bunlar, erkeğe 15 yaşında araba kullanmayı öğretip, kıza "ne gerek var? Öğrenme!" diyen beyinsizler.

Bunlar kızlarını okutmayıp evlendirince, "kocan çok çalışıp yoruluyor, tabii ki hizmet edeceksin" deyip köleleştiren oksijen israfları.

Bunlar, misafirliğe gittiğinde oğlunu baş köşeye oturtup, kızına "git sen de yardım et" diyen insan görünümlü hayvanlar.

Bunlar, erkekler masada yeyip içerken kadınların yerdeki sofrada yemesini yadırgamayan, erkeklerin ihtiyaçlarının kadınların ihtiyaçlarından önce görülmesine ses çıkarmayan beyin yoksunları.

Bunlar, yemek yerken kadınları hizmetçi gibi çalıştıran canavarlar.

Bunlar, erkek evlat doğuramayan kadınları hor görenlerdir.

Bunlar, tüm mirası erkeğe verip, "kadın para işinden anlamaz, koca parasıyla yaşasın"  diyerek kadını koca parasına muhtaç edenlerdir.

Bunlar, kahkaha atan erkeğe hayat dolu, kahkaha atan kadına ise "yollu" diyenlerdir.

bunlar, sabaha kadar eve gelmeyen oğullarına "araba lazım mı" deyip, kızları biraz geciktiğinde 50 bin soru soranlardır.

Bunlar, cinsel ilişkiye giren erkeğe, "erkek oldu" derken, kadından "kızlık zarı çarşafı" isteyenlerdir.

Bunlar, dizilerde bile kadın sözüne değer veren erkeklere "kılıbık/light" deyip gülenlerdir.

Bunlar, tecavüzcüsüyle zorla evlendirilip, sonra tecavüzcüsüne aşık olan kızı konu alan dizilere reyting  kırdırtanlardır.

Bunlar, aldatan erkeğe "erkektir, yapar" derken, aldatan kıza "kaşar, orospu, fahişe" diyenlerdir.

Bunlar, hayatını yaşamak isteyen erkeğe destek veren, "ben evlenmeyeceğim, kariyer yapacağım" diyen kadına "otur oturduğun yerde" diyenlerdir.

Bunlar, siyasete, meslek hayatına atılan kadının önüne set çeken, küçümseyenlerdir.

Bunlar, etraflarında zorla evlendirilen çocukların düğününe gidip bunu yadırgamayanlardır.

Bunlar bu kadınları güvensiz, pasif yetiştirdikleri için tecavüze, tacize uğrayan binlerce kadın bunlar gibi "zihniyete" sahip polislere gidip şikayet etmekten bile korkar oldular, sustular.

Tecavüze uğradıkları varlıklarla zorla evlendirilip onların çocuklarını doğurdular, dayanamayıp intihar ettiler ya da "namus" u kirlendi diye katledildiler.

Feminizm erkek düşmanlığı değildir, bunu anlayın artık. Feministlerin derdi erkekleri yok etmek, erkeklerden daha fazla hak almak falan değil. Feminizm ataerkil düzendeki sosyal yaşamda, gerekse iş hayatında toplum tarafından oluşturulan cinsiyet rollerini yıkıp kadınların da erkekler ile eşit haklara sahip olmasını sağlamaya yönelik bir ideolojidir ve birçok kolu vardır

İNATLA ANLAMIYORSANIZ DA KENDİNİZDEN UTANIN! BİZ KADIN OLDUGUMUZ İÇİN UTANMAYACAĞIZ!

ATAMIN DA DEDİĞİ GİBİ

‘’Ey kahraman Türk kadını! Sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.’’ 

summary of wattpad |cringeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin