«Δεν τον θέλω μαζί μου!» ούρλιαξα στην μητέρα μου. «Με κάλεσαν και εμένα ξέρεις!» μου φώναξε ο Matthew. Γαμώτο, γαμώτο, γαμώτο. Που να σαι πάρει ο διάολος μικρέ αδερφέ. «Εεε τι γίνεται εδώ;» μας ρωτάει η μαμά. Και οι δύο σωπάσαμε. Δεν θέλετε να ξέρετε τι γίνεται όταν η μαμά μας τα παίρνει. «Ένα παιδί της τρίτης κάνει πάρτι και δυστηχώς εκτός από όλη την τρίτη έχει καλέσει και μερικά παιδιά της δευτέρας και της πρώτης. Αλλά δε τον θέλω μαζί μου» «Δεν με νοιάζει τι θες εσύ, εγώ θα πάω!» Θα τον σκοτώσω. Αν έρθει δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα με τον Logan εκτός αν τον κρατάει κάποιος απασχολημένο. Το βρήκα! «Evelyn ας τον Matt να έρθει μαζί σου. Δεν γίνεται να πάτε σε διαφορετικά πάρτι» «Καλά, αλλά μόνο με έναν όρο» λέω. «Δεν θα πάει με διαφορετικό αμάξι» λέω και μου γνέφει ηττημένος. «Σχολείο τώρα» Πέρνω την τσάντα μου και βγαίνω έξω. Μπαίνω στο rang rover μου και περνάω να πάρω τα κορίτσια. Πρώτα η Cel, μετά η Krista.
Παρκάρω έξω από τα Starbucks και η Krista πάει να πάρει τους καφέδες μας. «Cel να σε ρωτήσω» την ρωτάω. Ανανεώνει το κραγιόν της και μου γνέφει. «Πως σου φαίνεται η ιδέα να το κάνεις με τον αδερφό μου;» την ρωτάω «Καλή» απαντάει. «Βασικά το σχεδιάζω καιρό, έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλός» Χριστέ μου Cel.. «Ναι κοίτα είμαι αδερφή του» «Παραφέρθηκα» μου απαντάει χαζογελώντας. «Ξέρεις την Samantha από την πρώτη έτσι; Η μικρή δημοφιλής της πρώτης έχει σκοπό να τυλίξει τον αδερφό σου σήμερα. Θα της τον πάρω από τα χέρια και η μικρή θα κλαίει. διπλή ευχαρίστηση» μου λέει και μου κλείνει το μάτι. Εκείνη την ώρα μπαίνει στο αυτοκίνητο η Krista και κλείνει η κουβέντα.
Και η σχολική ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μόλις έφτασε στο τέλος της. Πήρα συνολικά 11 τριαντάφυλλα. 2 από τον Logan, 2 από την Cel και την Krista, 1 από την Charlotte, μα τη απελπισμένη, 4 από μερικά αγόρια της τρίτης, 1 από ένα φίλο του αδελφού μου, ο οποιός πιστεύει ότι έχει ελπίδα και 1 από τον αδελφό μου με το σημείωμα "Ευχαριστώ για την Cel" Τι βλάκας.
Εγώ και τα κορίτσια καθόμασταν στο δωμάτιο και ετοιμαζόμασταν για το πάρτι.
«Έλα λίγο έξω» ακούω τον αδερφό μου. «Πως είμαι;» με ρωτάει. Εντάξει, δεν το περίμενα αυτό. «Πολύ ωραίος!» λέω και γελάω. «Ωραία εντάξει, κι εσύ» λέει και γελάω και μπαίνω πάλι στο δωμάτιο. Έκανα τα μαλλιά μου μπούκλες και βάφτηκα έντονα σήμερα.
Μετά από περίπου μια ώρα ήμασταν έτοιμες.
«Είστε κούκλες» «Πάντα» του λέει η Krista και του κλείνει το μάτι. «Ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα να τον στριμώξω στο αμάξι» μου λέει η Cel και την σκουντάω με τον αγκώνα. Βγαίνουμε από το σπίτι και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μου. Ανανεώνω το κόκκινο κραγιόν μου και ξεκινάω. «Φτάσαμε;» μας ρωτάει ο Matt. «είσαι τόσο μικρός» του λέει η Cel. Είχαμε σταματήσει έξω από μια κάβα. Ευτηχώς η Krista έγινε 18 και δε χρειάζεται ψεύτικη ταυτότητα. «Γι αυτό δεν με ήθελες μαζί σου,δεν ήξερα ότι κάνατε τέτοια» μας είπε. Στη θέση της Cecilias θα είχα ξενερώσει. Αντιθέτως εκείνη του τρίβεται. «Πολλά δε ξέρεις, και μη πεις τίποτα στη μαμά» του λέω και μου νεύει. «Δεν ήξερα ότι είχα τόσο κουλ αδερφή» λέει και βγάζει ένα πακέτο τσιγάρα απ' τη τσέπη του. «Χριστέ μου Matt!» δεν είπε τίποτα απλά το άναψε. «Κόψτο!» του είπα. «Πολύ αργά» εκείνη την ώρα μπαίνει στο αμάξι η Krista. Μπαίνει μέσα με ένα μπουκάλι βότκας. Το πάρτι αρχίζει.
Το σπίτι του Andrew είναι γεμάτο. Τα ποτά πάνε κι έρχονται. Η Cel και ο Matt έχουν κάνει "κεφάλι", δηλαδή βρίσκονται στο καναπέ. Το πάρτι είναι σωστή τσόντα. Δεν ξέρω πως αντέχουν μερικά κορίτσια να τρέχουν μες στο σπίτι μόνο με το μικροσκοπικό εσώρουχο.
«Πάω λίγο στην τουλέτα» λέω στην Krista. Ανεβαίνω πάνω και το μόνο που ακούγεται είναι βογκητά από τα δωμάτια. Το μπάνιο ευτηχώς είναι άδειο. Ξανά φτιάχνω το μακιγιάζ μου και κατεβαίνω κάτω. Η Krista είναι ήδη με κάποιον. Νιώθω το σώμα μου να κολλάει με κάποιο άλλου. «Μωρό μου» λέει και μου δίνει ένα άγριο φιλί. Μη μπορώντας να κάνω τίποτα από την επιρροή του αλκοόλ, τον ακολουθώ ως το δωμάτιο του Andrew. Προφανώς έχει σκοπό να με πηδήξει.
Έχει περάσει αρκετή ώρα μετά την ερωτική μας πράξεις, όμως είμαστε ακόμα στο δώματιο. Εκείνος μου κομπώνει το φόρεμα. Ένα πάρα πολύ δυνατό φως τυφλώνει τα μάτια μου, τσούζουν και δε μπορώ να δω τίποτα. Τσιρίζω το όνομα του Logan. Η μουσική σταματάει, το δωμάτιο γεμίζει καπνό και εγώ δεν μπορώ ούτε να δω ούτε να αναπνεύσω. Ο Logan με τραβάει αλλά δεν μπορώ να ανταποκριθώ, αφήνει το χέρι μου και τότε κατάλαβα ότι είχε φύγει.
«Evelyn, ξύπνα!» ήταν το μόνο πράγμα που άκουγα τις τελευταίες μέρες. Ναι, βρισκόμουν στο νοσοκομείο. Προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου και τα κατάφερα. Με τη διαφορά ότι δεν έβλεπα τίποτα.
#endofflashback
.
.
.
.
Τα τρία πρώτα κεφάλαια είχαν σκοπό να σας δείξουν πόσο διαφορετική ήταν η ζωή της πριν το ατύχημα. Τώρα θα δείτε τη ζωή της μετά. Το φόρεμα στην εικόνα είναι αυτό που φόρεσε στο πάρτι. Ψηφήστε και σχολιάστε❤
YOU ARE READING
Feeling Alive
FanfictionΑν η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου άλλαζε τα πάντα στη ζωή σας, τι θα κάνετε; Θα την ευγνωμονούσατε ή θα ευχόσασταν να μην είχε έρθει ποτέ; Δε ξέρω για εσάς αλλά η Evelyn Oken είναι ευγνώμον που ήρθε εκείνη η μέρα. Λέγοντας πως «Εκείνη η μέρα μου άλλαξε...