2ο Παρτ °~ Say what??! ~°

27 4 2
                                    

Last time on : "Hey Sky! You've got a message"...

Τελοσπαντων εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι την φετινή σχολική χρονιά θα γυρίσει πίσω η παλιά καλή Σκάι που δεν άφηνε κανέναν να της επιτίθεται και να της αντιμιλαει.

Δεν θα αφήσω αυτό το όμορφο γουρούνι να με μειώνει...

NOW...

Τρώγαμε ήσυχα το φαγητό μας χωρίς να μιλάμε , κάτι παράξενο για εμάς - που κάθε φορά που συναντιόμασταν μας άκουγε όλο το Mall -.

Όταν πρωτοπαρατηρισα τον Μπρούνο γουρλωσα τα μάτια μου κάτι που του τράβηξε την προσοχή και γύρισε να με κοιτάξει.

Μου έδωσε ένα πονηρό χαμόγελο και συνέχισε να σαλιαριζει με την αγαπημένη μας Πι-τσουλα...

Τελειώνοντας το φαγητό ζητήσαμε τον λογαριασμό και πλήρωσε η Λιλυ...

{...}

Στον δρόμο πήραμε ταξι και αφήσαμε την Λιλυ σπίτι της ενώ η Σιέρρα θέλησε να κοιμηθεί μαζί μου.

Ακόμα δεν με εμπιστεύονται...

Φτάσαμε σπίτι μου τελείως εξαντλημένες ενώ βρήκα την γιαγιά μου να κοιμάται στην πολυθρόνα.

Σι: Τι γλυκιά και καλή γυναίκα...Θυμάμαι από τότε που ήμασταν μικρα και οι γονείς σου έφευγαν για τις "αποστολες" αυτή σε κράταγε σπίτι της και πολλές φορές σας φορτονομουν και εγώ! Είπε και σιγανογελασαμε.

Σκεπασα την γιαγιά μου με μια κουβέρτα και πήγαμε πάνω στο δωμάτιο μου.

Παρατησαμε τις τσάντες στο πάτωμα και μπήκα πρώτη να κάνω ντουζ.

Το ζεστό νερό έπεφτε πάνω μου και στιγμές από όταν ήμουν μικρή ερχόντουσαν στο μυαλό μου.

Όταν για πρώτη φορά μπήκα στην σχολή kick boxing και ο μπαμπάς με την μαμα ηταν περήφανοι που θα μπορώ να προστατευομαι.

Και όταν η Λιλυ κατάφερε να με πείσει να ξεκινήσω χορό και τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν ένα κρυμμένο πάθος.

Και τέλος ο πρώτος "παρανομος" αγώνας που συμμετείχαμε με την Σιέρρα στα 15 μας...

Η ώρα πέρασε και έπρεπε να βγω.

Σι: Άντε βρε Πεπα τι κάνεις τόσην ώρα?! Άκουσα την Σιέρρα να φωνάζει και χαχανισα στο παρατσούκλι που θυμηθικε μιας που είχε να με φωνάξει έτσι 4 χρόνια...

Σ:Τώρα βρε Ντόρα!

Βγαίνω έξω με την πετσέτα τυλιγμένη γύρω από το κορμί μου και τα μαλλιά μου να κρέμονται βρεγμένα μέχρι την μέση μου.

ʜᴇʏ sᴋʏ! ʏᴏᴜ 'ᴠᴇ ɢᴏᴛ ᴀ ᴍᴇssᴀɢᴇ!♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum