24.rész

1K 34 3
                                    

5 évvel később

Simon és Samantha most kezdik az iskolát, és egy osztályba fognak járni Nashel és Leilával fura lesz hogy 2 iker pár jár egy osztályba úgy hogy féltestvérek na de Shawnnak és Camillanak is született egy babája Alex Mendes cuki és eleven kissrác aki minden áron akar egy kishugit csak ő még nemtudja hogy lesz is neki,Jack Gnek és Hoppenak nemrég volt az esküvöjük és már van egy 1 éves kislányuk Anne Gilinsky kistündérke,időközben kibékültünk Lizaval is aki most boldog Tay mellett,Matt is talált magának egy barátnőt akit Mayanak hivnak,felbukkant a volt legjobb fiu baratom is Sam és van egy barátnője Sami igen Samantha és Samnuel nagyon cukik együtt és már lassan 2 éves lesz a kisfiúk Xander de Sami megint terhes és kislányuk lesz akit Amandanak akarnak elnevezni de ezen még vitatkoznak,Johnson még single életet él, Carter is talált magának egy lányt akit kimondottan imádok nemtudom hogy viseli el Cartert de az a lány egy csoda és persze ott van az én legjobb fiú barátom Aaron aki szintén a singleség mellett döntött.Nash és Bella azóta boldog házasok ahogy mi is Cammel csak nekik lett még 2 kis ördögük Mason Grier és Alexa Grier néha Bellával és Camillával hátmasba vagyunk a 7 kisördöggel amíg a fiúk interjún vannak vagy megbeszélésen.




Sziasztok nemtudom mitcsináljak folytassam még a storyt vagy hagyjam abba mert elkezdtem még egy storyt és az lenne a kérdésem hogy olvasnátok ezt is vagy csak azt?

A Magcon és én?! (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora