-" Av alla dom här skit liknande grabbarna i vår skola, så skulle jag inte banga på David om jag ska vara ärlig" Sa jag
-" Så du gillar honom eller? Eller vad tycker du om honom? Är han FIN? Skulle du tänka dig att vara i ett förhållande med HONOM?!" Sa Natalia
Asså jag undrar bara.. ehmm... Det är inget du behöver svara på sa Natalia med en oskyldig nyfiken blick.
-"OMG! Ut med sanningen Natti!! Vad sa han om mig? Oherregud, ni har snackat om mig och allt och jag får veta nu VAAH!!" Sa jag
-"Jag har faktist märkt en skillnad. Han har börjat skriva till mig men jag trodde det gällde något annat. Du vet.. men Omfg Natti." Fortsatte jag och hoppade fram & tillbaks som en cp skadad särbarn.
Jag var glad men samtidigt alldeles "hype" å upphetsad, u know!! Skolans hetaste kille har mig i tankarna!
Äntligen, jag har väntat sen augusti på det här! Det sorliga i det var ju i för sig att han tog reda på fakta om mig genom en gemensam vän, ganska töntigt men aja.
Jag menar... det är ju inte så att jag är mindre än så. Själv så var jag populäraste tjejen i skolan trots att det bara var första terminen på året utan att skryta.
Ok ok.. jag skryter men helt ärligt vissa tjejer i min skola såg ut som om dom hade vaknat upp i soptunnan på morgonen! Usch usch..
-" Har du inte börjat din lektion? Lyssna Aliya vi snackar mer sen jag förklarar allt då men för nu så ska du bara veta att.. Ja han gillar dig, väldigt mycket. Okej bye "
-" Aa jo, är en halvtimme försenad men vi ses efteråt!! Lunchrasten kom till mig -" Svarade jag medan jag sprang åt andra hållet i korridoren och tänkte (omg han gillar mig).
En månad efter att jag & david har börjat träffas och skriva till varandra.
-"Aliya, jag vill att vi ska ha ett riktigt förhållande nu istället föratt umgås som vänner när vi båda vet att det är mer än så mellan oss. Jag har väntat nog. Jag står inte ut längre pågud, jag vill att du blir min." Sa David och höll i min hand och stod så nära mig att jag kunde känna hans hjärtslag.
-" Det går inte, jag har sagt till dig förut. Jag kan inte förlora en person jag bryr mig om ännu en gång pågrund av mina dumma känslor. Tro mig David, du känner inte det jag känner för dig." Sa jag
-" Du litar inte på mig, du tror att jag kommer lämna dig. Du tror på alla dom dära fkn rykten om mig. Jag erkänner jag är en dålig grabb för dig men tro mig ingen kan älska dig så mycket som jag gör. Vetu vad skiti tro va du vill" sa han, tog ett djupt andetag som om han hade gett upp & släppte min hand och backade bak för att vända sig om.
-" Det är inte det, David jag... jag e rädd... rädd för att bli sårad och sviken igen. Jag kan inte gå igenom det där. Det kommer att förstöra för mig, jag fick redan en gång gå igenom mycket föratt bli självsäker och gå vidare igen." Sa jag och tog tag i hans hand
-" Ge mig en chans, ge mig en enda chans och jag ska bevisa att jag inte är som de andra" Sa han och kom närmare och närmare och... så kysste han mig
Fuck... han gör mig svag
Jag och David är det perfekta paret! Vi är som Beyonce och Jay Z... lol men det är på sätt och vis sant. Alla vet om oss eller det sprids att vi är ett par men ingen vet om hur vi har det eller någonsin sätt oss tillsammans. Det finns en gång jag var sårad, då han sa till mig "Du är tjejen jag ser som mamman till mina barn, min framtida fru pågud Aliya jag kommer aldrig lämna dig, min enda och riktiga drottning" Det finns nätter då vi kunde vara uppe till 6 på morgonen eller tills någon av oss sov snackade vi på luren. Det finns tider då vi längtade till varandra så mycket så vi skolkade lektionerna för att ses. Det finns tider då vi drec med varandra om oss själva eller andra och bara asgarvade för ingen speciell anledning. Han gör mig svag, han gör mig mjuk och allt det där. Vet att det är inte tjejen han fall för men vad f*** ska jag göra, jag e kääär i den dumma grabben. Jag är kär i hans personlighet, hans mörk bruna ögon som säger mer än vad han själv säger, hans sätt att gå, när han ler... Ok jag ska sluta beskriva han för det låter ganska OBSESSED men kortfattat jag är kär i hela han!
YOU ARE READING
Årskurs 7, december
RomanceDet är fortfarande första terminet på årskurs 7. Som vanligt så hittar Aliya sin rätta position i skolan och passar in perfekt. Hon har haft lite ups and downs inom dessa 3 mån! Mött lite fel folk, men det löste sig. Hon har nu sin närmsta vän, sitt...