Ahhhh merhaba.Bu benim ilk oneshot'um.Ve biraz heyecanlıyım.Bana göre güzel bir oneshot oldu.Lütfen okuyun.Eminim pişman olmazsının.Bunu okumanızı çok istiyorum.
Medyadaki şarkı ile okuyun.
Herkese iyi okumalar ve kocaman öpücükler.
Neden staj yerim için bir sürü ruh saglıgı bozuk insanların oldugu ürkütücü hastaneye gönderildim bilmiyorum.
Sanırım psikolog olacagımdandır.Evet kesinlikle ondandır.Ayrıca eger psikoloji bölümünden mezun olmak istiyorsam bunu yapmak zorundaydım.
İnsanların sorunlarıyla ilgilenmek ve onları düzeltmeye çalışmayı seviyordum.Ama bu hastaneye adımımı attıgımda biraz endişelenmiştim.
Sabah oldugu halde hastanenin içinde bunaltıcı bir karanlık vardı.Etrafı görmemişler gibi incelerken yanıma gelen esmer kadını fark ettim.
"Merhaba, kimsiniz?" dedi gülümseyerek.
"Merhaba,ben Harry Styles. Staj için gelmiştim."
"Ah tabi.Karşıdaki odaya gidin sizi göreviniz hakkında bilgilendireceklerdir."
Kadına teşekkürler diyip uzun beyaz kapıyı tıklattım.İçeriden girin sesini duydugumda kapı kolunu çevirip odaya girdim.
Geniş,uzun bir odaydı ve hastanenin bu gergin havası yetmiyormuş gibi duvarlarıda griye boyamıştılar.İçeride birkaç beyaz önlüklü adam ve kadın vardı.
"Rahatsız ettiğim için özür dilerim.Staj'ım için gelmiştim."
"İsmini rica edebilir miyim?" Dedi bilgisayar başında olan adam.Ona ismimi söyledikten sonra bilgisayara birşeyler yazdı.İşini hallettikten sonra gözlüklerini indirdi ve konuştu.
"Peki Harry.Seninle Dr.Malik ilgilenecek ve sana yapman gerekenleri anlatacak.Onun yanında çalışacaksın.Koridarın sonunda sağdaki odada.Başarılar."
Kısa bilgilendirmeden sonra teşekkürler diyip odadan çıktım.
Hastannenin ürtücü koridarından ilerlerken sol kapıdaki bir odadan biri çıktı.Arkasındanda bir doktor.
Adamın gözlerinin içi kızarmıştı ve gözünün çevresinde morluklar vardı.Fakat mavi gözleri o kadar güzellerdi ki tüm bu kusurları fark etmem zor olmuştu.
Adamı kafamdan atıp kendi işime odaklandım.Koridorun sonundaki odaya iki kez tıklatıp girdim.
Karşımda iri yapılı korkutucu bir tip bekliyordum.Esmer, yakışıklı , sevecen ve gayet sevimli birini degil.
"Merhaba sen Harry olmalısın." dedi gülümseyerek.
"Evet sizde Dr.Malik olmalısınız."
"Ahh bana kısaca Zayn diyebilirsin." elini tokalaşmak için uzattıgında ona karşılık verdim.
"Peki bugün biraz yogunum Harry.O yüzden hemen neler yapıcagımızı sana kısaca anlatacagım." kafamı sallayıp onu onayladım.
"Görevimiz burada bulunan hastaların ihtiyaçlarını gidermek,onların hastalıklarına çözüm bulmak, onları rahatlatmak.10 tane hastadan sorumluyuz.Genelde sizlerin daha az görevi olur.Yemeklerini getirmek, yedirmek , ilaçlarını verip,onlarla konuşmaya çalışmak gibi.2. katta olan tüm odalardaki hastalarla ilgilenecegiz.Yani senin görev yerin genellikle 2.kat olucak anlaşıldı mı?"
"Evet, tabi"
"Güzel,bugün hastaneyi gez, tanı.Yarın da yavaştan işe alışmaya başlarsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLEEP FOREVER(Larry Stylinson OneShot)
Fanfic''Bana aşkını ver.'' yutkundum.Kalemi elinden aldım ve bende bir şey yazdım.Bu sefer defteri ben ona uzattım. ''Tüm aşkım senin.''