Eerste school dag.

44 2 1
                                    

De wekker gaat en Madison word met moeite wakker, 'kwart voor 7' mompelt ze. Ze stapt uit bed en doet haar roze pantoffels aan. Ze grist haar badjas van haar stoel en slaat die om haar heen.

'Mamm! Ik ben wakker'

'Mooizo, kom gauw het ontbijt staat al klaar'

Madison loopt naar beneden en smeert het harde bolletje met jam. ! 'Ik heb geen zin in school'. 'Dat heb ik wel vaker gehoord, maar je moet toch'. Ja.. Dat weet ik.

Als Madison het eten op heeft loopt ze naar haar kamer. 'Wat zal ik aandoen' ze kijkt naar buiten 'mooi weer'. Ze pakt een blauw jurkje uit de kast en zilveren slippers. Ze trekt het setje aan en kijkt in de spiegel. Nauwkeurig zit ze te kijken. 'Dit wordt het'.

Ze doet nog even haar make-up, Pakt haar zwarte leren tas en ze doet een ketting om. 'Klaar!'

-ze heeft op de klassenlijst gezien wie bij haar in de klas zit, haar beste vriendin zit er bij haar in de klas ze was super blij toen ze het zag, op de lijst zag ze een nieuwe naam 'Ellie Jones' heet ze- 'Ellie... Zeker weer zo'n nerd'

De bel gaat.

Het is Anna, 'haai Anna '. Ze geven elkaar een knuffel! 'Ik heb je zo gemist madd, hoe was het in Hawaï ???'. 'Superleuk! Je kunt daar goed shoppen!'. 'En bij jou dan Anna in Paris ?'. 'Te gek! Serieus zo mooi!' Zegt Anna anthousias.

'Dames jullie moeten nu Naar school!' Zegt de moeder van Madison.

'Ja mam we gaan al'

De meiden pakken hun fiets en fietsen naar school.

(Dit is de pov van Ellie)

Ik kijk rond, het is een super grote school denk ik. Ze hoort hard gepraat-gegil-. Ze kijkt achterom. Het zijn 2 meisjes een met blond en een met donkerblond haar. Ze hebben allebij een kort jurkje aan en zijn dik opgemaakt.

Een van de meisjes duwt haar een beetje aan de kant. -dat zijn dus zulke meisjes..-

De bel gaat en iedereen loopt naar binnen. 'Lokaal 378' zeg ik tegen mezelf.

Ik loop het lokaal in en zie de 2 meisjes zitten.

Een man komt binnen, 'stilte mensen, ik ga me even aan jullie voorstellen; ik ben meneer Brown en ik geef scheikunde, ik ben jullie mentor voor dit jaar'.

De klas praat een beetje door elkaar. 'Ik ga even mijn namen lijstje af'.

'Ellie Jones, kom jij eerst maar even naar voren en vertel maar iets over je zelf'

Ellie schrikt en loopt voorzichtig naar voren. 'Hoi.. Ik ben dus Ellie en ik ben hier nieuw, eh mijn hobby's zijn lezen en computer'. 'Dankjewel Ellie, ga maar weer zitten'.

Ellie gaat zitten en kijkt om zich heen.

Meneer Brown gaat het lijstje af,

'Madison Smith'

Ellie kijkt , ze heet dus Madison..

Madison loopt naar voren.

'Nou ik ben dus Madison, en mijn hobby's zijn shoppen en jongens kijken'

'Dankjewel Madison' zegt meneer Brown.

De bel gaat en iedereen loopt naar buiten.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 12, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

She is populair, and you are a nerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu