*m-am pus langa Toby si langa cea mica si am adormit instant *
*dimineața ma trezesc cu Toby care vorbea cu fetita aceea *
*Toby se intoarce la mine și-mi spune*
Toby: Si tu cand ai ajuns aici?
Tiff: Am venit aseara pe la 4 jumatate inauntru
? : Bună!
Tiff: Hei !
?: Cum te cheama?
Tiff: Eu sunt Tiffany
? : Eu sunt Alice
Tiffany: Incantata de cunostiinta Alice
Alice: Si eu..
Toby: E sora ta?
Tiff: Nu Tob... Dc?
Toby: Pentru ca semanati aproape perfect!
Tiff & Alice: *ne uitam una la alta * chiar că semnam, e dubios.
Tiff: Unde sunt parintii tai?
Alice: Nu mai am pe nimeni... Toti au murit într-un accident..eu am scapat... Iar cand m-am trezit eram in mașina... Apoi am vazut niste lumini albastre si roșii,am lesinat si m-am trezit lângă un baiat cu un hanorac galben si cu o masca neagra pe fata parca desenata pe ea cu niste punte rosii in zona ochilor si cu o fata trista... Statea deasupra mea iar eu m-am speriat si a spus apoi sa nu-mi fie frica si ca nu o să-mi faca nimic rau... Si ma adus aici... Si mi-a spus sa intru in acest cort si sa ma culc... Si ca o sa vorbim maine...
Tiff: Asculta Alice , noi toti suntem niste persoane rele...adica suntem de treaba si iubitori si etc etc...
Dar facem lucruri rele...
Omorâm oameni...poate vei fii speriata... Dar ma gandeam ca,as putea sa te
'' adopt,, daca vrei si tu❤️
Alice : De ce ați face rău persoanelor?!
Tiff: Nu ne intreba.
Alice: Păi, nu prea am de ales, pari drăguță, deci da, mi-ar plăcea.
Tiff: Hai sa facem o poza... Asta merge direct in caiet :))
Alice: Hai❤️
L-am chemat pe Bloody painter sa ne faca fundalul
Apoi pe Jeff sa ne faca poza...
Alice: O iubesc! Multumesc! Pentru tot *zice entuziasmată *
Tiff: Nu ai pt ce...
Alice: Cum preferi sa te strig?
Tiff: Ma poți striga Cherry
Alice: okay cherry❤️🍒 :3
Tiff: Sigur :)
*ieșim afara din cort si ii facem lui Alice cunostiinta cu lumea*
Sally: Cred ca o sa fim prietene suuper bune!
Alice: Si eu cred acelaș lucru❤️
Slendi: Deci tu esti?
Tiff: Slendi... Ea e Alice ... Alice el e Slenderman... Ii poti spune slendi
Alice: Încântată ❤️🥰
Slendi: Si eu?
*la apus-ptk sunt leneșă ×2*
Dupa ce am introdus-o pe Alice tuturor am ajuns să-i vad pe Hoodie și Masky
Hoodie: Ia uite cine s-a trezit...
Alice: Hei!!! *il îmbrățișează*
Hoodie: Esti bine?
Alice: Da :)))
Masky: Sunt si eu aici...
Hoodie: Ea e fata despre care vorbeam...
Masky: Nu e cam mica pentru tine?
Hoodie: Termină.
Masky: Okay, scuze 😂
Jeff: Auziți, fără supărare prințeselor, pot vorbi cu Tiff câteva minute?
Masky: Ai auzit printeso (spuse către Toby)
Jeff: Vorbeam despre voi doi cap de dovleac.
Toby: *se abține sa nu rada și ii spune lui Jeff ca are acordul lui.Tiffany P. O. V
M-am dus cu Jeff la câțiva metri depărtare de restul grupului, curioasa sa vad despre ce e vorba. Am întrat în pădure și ne-am așezat pe un buștean.
"Trebuie sa ma ajuți" spuse el cu o figura ciudata pe fata. "Ce s-a întâmplat?" eram convinsa ca are probleme cu politia, lui Jeff ii place sa fie mereu pe muchie de cuțit. "Nu știu, nu inteleg ce se întâmplă. Parca visez, totul e atât de ireal pentru mine. Încep sa regret tot ce am făcut...mi-e dor de părinții mei. Nu am știut niciodată ce inseamna o familie Tiff..." din momentul în care Jeff a spus ca regreta tot ce a făcut. Mi-am dat seama ca ceva nu e bine. Nu ii sta în fire. Jeff nu a fost niciodată sensibil. Nu când era treaz, de obicei atunci când e beat începe sa regrete. Dar nu era beat, știam asta. Fusese cu Slenderman toată ziua, nu putea sa bea sau sa se întâmple ceva cu el. "Jeff, cum adică nu ai știut niciodată ce înseamnă o familie? " întreb eu cu un rânjet pe buze. "vezi asta ametitule?" "Asta e o familie. Tu ai o familie! Poate ca nu noi ți-am dat viata sau poate nu se simte la fel. Dar suntem aici pentru tine Jeff" spun eu in timp ce îmi răsfoiesc carnețelul plin cu poze. "Știu cum te simți. Amintește-ți că majoritatea dintre noi nu au o familie. Sau nu au fost acceptați de aceasta. Uni am fost batjocoriți, alți uitați, alți abuzați. Dar suntem aici uni pentru alți. Uite care e ideea. Poate ca pe Slendi îl enervezi uneori, dar crezi ca nu te iubește? " continui eu." Te iubim Jeff, cu toții. " închei eu." Mulțumesc Tiff...Doar ca ma simt ca o pacoste, pur și simplu ma simt ca și cum sunt a 5-a roată la căruță. " răspunde el, era trist, puteai sa iti dai seama de tristețea din vocea lui." Și eu ma simt ca o pacoste uneori, simt ca și cum am făcut mai mult rău decât bine. Dar sunteți mereu aici pentru mine să-mi dovediți ca nu am dreptate " spun eu, " Da, dar tu ii ai pe restul." răspunde el. "Nu, te am pe tine Jeff. Tu ești acel restul! Tu ai fost mereu și i pentru mine atunci când am avut nevoie. Sub orice circumstanța, orice se întâmplase între noi, tu erai mereu aici. Asa ca sunt mereu aici sa fac la fel." ii spun eu punandu-mi mana pe umărul lui." Mulțumesc Tiff." spune înainte de a ma îmbrățișa. Ne-am întors la ceilalți care erau strânși într-un cerc.Jeff: Ce faceți? Ritualuri?
Iris: Cică foc de tabăra.
Red: Ma străduiesc okay!
EJack: Poate sa îl învețe cineva cum sa facă un foc?
Red: Știu cum sa fac un foc!
Iris: Nu se vede. Ești varză.
Alice: Mereu se cearta asa? îmi spune mie
Tiff: Uneori, cam des :'D
L.Jack: Cine vrea bomboane? 🍬
Alice: Pot să mănânc una, Cherry?
Tiff: Sigur. Dar sa nu mănânci prea multe, o să-ți strici pofta de mâncare.
Alice: Mulțumesc! 💕 Domnule Jack? Îmi puteți da mie una va rog frumos?
L.Jack: Sigur scumpete. *ii întinde o bomboană cu cireșe 🍒*
Alice: Mulțumesc mult! *îl îmbrățișează*
Ben: Deci ați făcut focul ala?
Red: Va rog sa așteptați, doamne ferește.
Ben: Doamne, da-te din drum, îl fac eu. Inaptule.
Red: ...
Ben: Ai benzina aici, chibrite și lemne. Pui lemnele, apoi torni umpic de benzina peste ele și apoi aprinzi un chibrit și acum ai un foc. 🔥
Red: ....
Iris: 🤣
Tiff: E okay Red. 👌🏻😂
Toby: Macar a încercat!
Red: Mulțumesc Toby.
Toby: Vorbeam cu Masky la telefon...
Red: ... Va urăsc.
Alice: Eu cred ca te-ai descurcat foarte bine Red.
Red: Mulțumesc.
//Ne-am așezat în jurul focului și eu alături de Toby am făcut ceva de mâncare. După ce am mâncat am prăjit bezele.
Jeff: Hai sa spunem povesti de groază
Sally: Fata ta nu e destul de (de) groaza?
Jeff: Nu ca eu o bat pe asta.
//Pana la urma am spus povesti de groaza și apoi, după ce Jeff s-a speriat singur de vreo 4 ori, EJ a adormit și era sa pice cu capul în foc. Red s-a îmbătat împreună cu Jill și Nina și se dădeau cu capul de copaci la un moment dat, am decis cu toții sa mergem la culcare.Nici măcar nu știu dacă mai exista cineva care o sa citească cartea asta am avut câteva idei scrise de data trecuta în capitolul asta și pentru cei care au citit recent toată povestea, scuze dacă unele chestii nu au sens. Vreau sa va spun și ca o voi scoate pe Emily din poveste fiindcă personajul este creat după o prietena de-a mea. De asta urăsc sa bag prieteni sau alte chestii de genul în cărțile mele. O sa o scot ptk nu mai vb de mult.
Sper ca v-a plăcut acest capitol. Peste 1300 de cuvinte
O sa încerc sa scriu mai mult la cartea aceasta pentru ca(,) chiar îmi face placere sa scriu la ea.
Ne vedem data viitoare dar pana atunci, omorâți cu limite,
nu de nebuni.
🔪❤️ Bye criminalii meiii❤️🔪
CITEȘTI
Cine sunt eu? (Creepypasta story)
ParanormalHeyoooo.....io.s gabi siiii......am decis sa fac o noua poveste ....in ultimi ani am inceput sa adoooor personajele Creepypasta(Jeff The Killer,Ben Drowned,Eyeless Jack,SlenderMan,etc Oricum sper sa va placa.....❤♥❤