Első

141 11 6
                                    

Ma lesz az első napon a Raimon középiskolában. Reggel testvérem ébresztőjének szörnyű hangjára keltem. Kimásztam az ágyamból és odavergődtem magam a szekrényemhez amibe még csak be vannak dobálva a ruháim. Először elgondolkodtam kicsit, hogy mit is keresek a szekrényben, aztán rájöttem, hogy semmit mert az egyenruhámat felakasztottam egy vállfára és az ajtóm kilincsére tettem. Lányoknak egy fehér ing volt és egy szoknya ami vagy zöld színű vagy narancssárga, plusz egy azonos színű masni. Mivel én nem vagyok az a tipikus szoknyás lány, az egyenruhához egy egyszerű nadrágot kértem, olyat amilyen a fiúknak is van. Felvettem a ruháimat, majd indultam a fürdőszobába. Nem rég óta lakuk ebben az albérletben és még nem szoktam meg, hogy mi hol van és telibe neki fordultam az egyik falnak. Amikor ez megtörtént, kicsit meghátráltam majd értetlenkedve és meglepődve néztem a falat. A koppanásra tesóm kilépett a szobájából, ugyanis pont annak a falnak mentem neki ami elválasztja a szobáját a picike kis nappalinktól.

-Szép volt húgi. Nem is vártam tőled mást. - Elkezdett nevetni, mire én is elkezdtem.

Végre betaláltam a fürdőbe. Megfésülködtem, fogat mostam, majd indultam is a konyhába. Nem szoktam reggelizni, általában csak viszek egy szendvicset suliba és azzal elvagyok egész nap. Most is így tettem. Gyorsan összedobtam magam egy szendvicset amit bedobtam a táskámba és már indultam is suliba. Viszonylag közel lakunk az iskolához, szóval hamar oda is értem. A beiratkozásnál elmondták, hogy melyik terembe kell mennem stb. Meg is találtam a termet egy kis keresgélés után. Pont csengőre értem oda. Az ajtó előtt vártam a tanárt aki majd bemutat az osztálynak. Meg is érkezett és bekísért a terembe.

-Jó reggelt osztály! Bemutatom nektek Juny Night-ot. Mától ő is a Raimon diákja és az osztálytársatok. - az osztályban láttam ismerős arcokat arról a meccsről amit az előző sulim ellen játszottak. Amitn körbenéztem egy másik emberre is felfigyeltem. Axel Blaze. Tavaly a Futball Frontvonal döntő meccsére nem jött el. Mindent tudok, hogy mi történt. - Juny kérlek mutatkozz be é mondj magadról pár szót.

-Sziasztok! Nem vagyok valami bőbeszédű, de akkor mondok egy-két dolgot. Az előző sulim az Országos Akadémia volt. Foci bolond vagyok. És láttam az akadémia elleni meccset. Pontosan ez volt ami ebbe az iskolába vonzott. A kitartás és a küzdelem. Öhm mást nem nagyon tudok mondani. - rámosolyogtam a tanárra, majd ő megmutatta a helyemet és leültem.

Az óra hamar eltelt. Matek volt és én nagyon szeretem a matekot, szóval ez egy könnyű óra volt. Szünetben egy srác odajött hozzám. Ő volt a csapatkapitány a meccsen.

-Szia a nevem Mark Evans. Szóval szeretsz focizni? Van egy foci klubbunk. Én vagyok a csapatkapitány. Nem lenne kedved csatlakozni?

-Szia! Tényleg csatlakozhatnák a csapathoz? Eddig nem engedték, hogy csatlakozzak a csapatba az előző iskoláimban mert, hogy van külön lány csapat és oda kellene jelentkeznem. De itt tényleg csatlakozhatok?

-Hát persze. Délután suli után megmutatom a klub házat és a csapat többi tagját. Az egyiket most is be tudom mutatni. Ő ott Axel Blaze. - mutatott rá fiúra. - Ő az ászcsatárunk. Nagyon jó játékos. Tényleg még nem is kérdeztem. Milyen poszton játszol? - elég sokat beszél, de kedves fiú.

-Középpályás vagyok. És te kapus vagy igaz?

-Igen. Kapus vagyok. Nagyapám is kapus volt és én is az vagyok. Lehet hallottál már róla. David Evans-nek hívták. Sajnos még születésem előtt meghalt. Van egy jegyzet füzete amibe sok mindent leírt a fociról. Várj megmutatom. - azzal előhúzott egy szürke füzetet a táskájából és a kezembe nyomta. - Sajnos eddig csak én tudtam elolvasni. A többiek azt mondják, hogy csúnya írás amit csak én tudok elolvasni. - kinyitottam a füzetet és nagyon meglepődtem ezeken a fantasztikus technikákon.

-De hisz ezt én is eltudom olvasni. Én is hasonlóan írok. Ezek nagyon durva technikák. Ez fantasztikus. A nagyapád valószínűleg egy futball zseni volt.

-El tudod olvasni? Hát ez őrület. Még valaki aki eltudja olvasni. És neked van holtbiztos technikád? Hol szoktál focizni meg kivel ha nem voltál még csapatba?

-Van egy holtbiztos rúgásom. És általában tesómmal focizgtunk, de a rúgásomat Jude Sharp segítségével fejlesztettem ki. Nagyon jó barátok voltunk. Sok mindenben segített.

-Ismerem Jude-ot. Hisz Ellenük volt az előző meccsünk. De azon ott voltál. Nem? Azt mondtad, hogy ott voltál azon a meccsen.

-Igen láttam a meccset. Lenyűgöző kapus vagy. Nagyon jó volt az a védő technika. Mi is volt a neve? Az Isten keze?

-Isteni kéz. Azt is ebből a füzetből láttam. Jajj mindjárt csengetnek.

Becsengettek és folytatódott a nap. Szünetekben sokat beszélgettünk Markal. Végre eljött az idő, hogy lássam a csapatot és edzek velük. Mark azt mondta, ha szeretnék már az első napon edzhetek velük. Természetesen igent mondtam. Most ott álltunk a klub bejárata előtt. kicsit izgultam. És akkor Mark kinyitotta az ajtót...

⚽⚽⚽
Itt is az első rész.
Remélem eddig tetszik.
Hamarosan jön a következő rész.
A többi storyt sem fogom elhanyagolni.
Oda is jönnek majd a részek.
⚽⚽⚽


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Inazuma Eleven plusz egy lányWhere stories live. Discover now