Er liep eens een wijf op de wereld rond die nog lelijker was dan Sneeuwreetje. Ze heette Roodslipje, dat kwam, omdat ze altijd ongesteld was. Haar kleren waren altijd rood, omdat ze doorlekte en daarom was ze ook nog eens altijd chagrijnig. Niet echt aangenaam wijf dus. Op een dag moest ze boodschappen naar haar oma brengen van haar moeder.
'Maar mam! Ik ga dus echt niet naar oma, ze is lelijk en stinkt en is ook nog eens lelijk.' roept Roodslipje boos. Haar moeder kijkt haar boos aan 'Kutkind ga nu naar oma en ik hoop dat je door je oom, de grote boze wolf, wordt opgegeten' zegt haar moeder geïrriteerd.
Met een rugzak loopt Roodslipje uit de deur. Ze wandelt over alle paden waar ze niet mag lopen en door haar ongesteldheid laat ze een spoor achter. Haar oom rook dat en ging het spoor volgen. Hij vond de ontigelijk lelijke wijf. Hij gruwde ervan, maar hij wilde graag wat eten en sloop achter haar. Hij liet haar schrikken 'BOEH' Roodslipje draaide haar om en schopte de grote boze wolf in de ballen. Haar oom joelde het uit 'auwauwauwahooooooo' Roodslipje lachte gemeen. 'GODVERDOMME DAT IS WEL JE EIGEN SCHULD HE PEDOFIELE MEISJESBEFFER!' De wolf keek haar boos aan, Roodslipje keek hem arrogant terug 'GA LIEVER AAN JE ANUSHAAR KNABBELEN EN TYF OP!' ze schopt haar oom tegen de schenen en loopt verder.
Even later ziet ze een pad en slaat af. Ze ziet een bloem. Hij maakt een raar geluidje 'Kut kut kut kut kut kut' hoort ze. Ze vindt het best wel gaaf en loopt er naar toe 'He godverdomme jij gaat met mij mee kutbloem' zegt ze lachend. Ze plukt de kutbloem, maar daar was de kutbloem niet echt blij mee 'He domme kut, zet me eens terug' Roodslipje denkt er niet aan en loopt gewoon verder. Na een tijdje is de kutbloem het zat 'GODVERDOMME ZET ME NU TERUG DOMME ONGESTELDE KUT!' Roodslipje kijkt de bloem boos aan. De kutbloem is het nu zat en springt uit het mandje, hij gaat voor Roodslipje staan en schopt haar dood. De kutbloem loopt weer terug en gaat weer in de grond zitten.
De wolf voelde zijn ballen niet meer, maar liep toch verder. Hij volgde de spoor van Roodslipje en vond haar dood op de grond. 'Ahoooooooeeeeeee!!' huilde hij en at haar op.
---EINDE!!---